Jump to content

Kammerets figurjaktskyttere


slemmo

Recommended Posts

  • Replies 314
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 11 months later...
  • 3 weeks later...

Hei!

Lurer på om det er noen figurjaktskyttere her inne som vet om det blir arrangert NM-figurjakt 2011? ser at Furnes arrangerer i 2012. Men ingen står som arrangør dette året? Kan man da pålegge Furnes Jff å arrangere i 2011? :D

Link to comment
Share on other sites

Hvis ingen forening tar på seg jobben med å arrangere så er jeg redd NM går fløyten i år. :|

Å ta på seg et NM er en frivillig oppgave så jeg tviler sterkt på at Furnes JFF kan pålegges dette.

 

Nå ser jeg frem til stevnet som går på Ås 27. mars, håper alt er i rute der, snøsmelting osv :)

Link to comment
Share on other sites

Hei alle sammen.

 

Stevnet i Onsøy 3 april, er herved utsatt.

Vi leter etter en ny dato, som ikke kræsjer med andre stevner eller komfirmasjoner. ( ikke lett )

 

Vi kommer tilbake med ny dato, når vi har en på bordet.

 

Kan dere spre vedlegget til deres aktive medlemmer, så slipper noen å komme på bom tur...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Vil minne folk om og sette av neste lørdag, den 28, da arrangerer Vestby Jeger og fisk, Fylkesmesterskap i figursti samt at stevnet er med i Follojegeren, så her er det bare og holde av datoen. Stevnet blir som vanlig avholdt på Ødemørk, påmelding er fra 9-12.

 

HSE.

Link to comment
Share on other sites

Jaktfalken, da regner jeg vel med at vi treffes der, jeg kommer vel mestsansynlig til og bemanne en av postene i år også, det er jo gjort litt endringer på stien siden sist FM, så tror både erfarne og "nybegynnere" får litt og jobbe med :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ting ser ut til og være i rute til Lørdagen, det har til og med blitt satt opp en ny dobbelt post som vist nok skal være en liten luring. :wink: Jeg har ikke fått prøvd den enda, men regner med at den blir godt prøvd i løpet av lørdagen :wink:

 

 

HSE

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...