Jump to content

en takk til jaktpartner


PederR

Recommended Posts

hallo

vil gi en ekstra stor takk til jaktpartner elverum som har fikset lyddemper og kikkertsikte pluss litt av ei konfirmasjonsgave.

og samt at jeg har sommerjobb/helgejobbing der.

noen andre som har noe godt om jaktpartner her? mener da gjøvik og elverum

Link to comment
Share on other sites

Jo da. Gjort mine kjøp på Elverum. Men en gjengnger for mitt vedkommende er stive priser og vanskelig å få hjelp.

Til tross for at Hedmark JFF har samarbeidsavtale med elverum har jeg opplevd fler ganger å få kjøpt varer rimeligere andre steder, til tross for at jeg har fått litt rabatt hos jaktpartner....

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har vært innom, men ikke har fått hjelo i det hele tatt. Det gir ikke så godt inntrykk for min del når man ikke får hjelp når betjeninga står i tlf og prater tull og fleip, eller sitter totalt i sin egen verden med øynene i en pc-skjerm.

 

Jeg har vel kanskje ord på meg om å være kritisk. Men jeg ser i grunnen ingen hensikt i å gjemme det under en stol når det er en realitet.

 

En annen ting jeg kjenner til, fra Gjøvik riktig nok, er ei dame som kommer i buikken for å kjøpe sin første hagle. Men i stedet for veiledning og tilpassing får hun villedning. Hagla passer ikke på en flekk, og selger vil kke hjelpe. Resultatet er en hagle hun ikke kan bruke og har ikke vært noe mer på skytebana...

 

Sorry, Jaktpartner. Skyting og jakt er en litt for stor del av livet mitt til at det blir noe terningkast 6 fra meg...

Link to comment
Share on other sites

ok.

konfirmasjons gava mi var 25 leirdueskudd pluss tilpassing av hagla jeg fikk av mamma og pappa og dem skulle stå for ammunisjonen. men du får komme innom på lørdager. da jeg er der som oftest. kan hende det blir litt annen fokus da :roll:

Link to comment
Share on other sites

Har selv handlet både på Gjøvik og Elverum. Opplevde endel tvilsomheter på Gjøvik som gjorde att jeg har lovet meg selv å aldri sette mine bein der igjen.

Når det gjelder Elverum kan jeg ikke kjenne igjen den negative kritikken som gis. Både jeg og flere jeg kjenner opplever denne butikken som bra. Konkurransedyktige tilbud, ansatte som vet hva de holder på med og god service.

Har bestillt meg Blaser m/ ekstra løp. Etter en tlf.runde blant de store aktørene i landet, fikk jeg det beste tilbudet hos Jaktpartner- Elverum. Hadde nok handlet der uansett, da jeg ser en fordel i å handle lokalt.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo helt klart en del som er fornøyde, og det vil alltid være en og annen som er misfornøyd.

 

Men med et så stort marked som de dypeste skoger i Hedmark gir, er det rart at de ikke vil gjøre mer for å gi et godt rykte.

 

Jeg kjøpte meg jaktdress (gjennom gjøvik) på jakt og fiskedagene på Elverum et år. Fikk fin pris, ikke noe å si på det - men her tror jeg det hjalp å være jente med harehund, og handle med en harejeger. Knallfornøyd med dressen, og fikk veldig god hjelp (dette var en kar som jobbet med härkila). Men så hadde det seg sånn at han ville bestille en bukse til meg med kortere ben (takk og lov, glad for det nå). Jeg betalte der og da, og har kvittering (som dem BØR ha kopi av) hvor det stort og tydelig står mitt navn og BETALT.

Klærne kom i posten og selvfølgelig lå det med en faktura. Sendte mail om dette, med kopi av kvitteringa mi. Etter noen uker fikk jeg svar med "beklager", og at dette var i orden. Det gikk vel en måneds tid og ny faktura kom med div gebyrer og greier. Sendte igjen samme mailen, og igjen kom det "beklager". En ny måned, og inkassovarsel lå i posten.... Hjalp lite med rimelig pris når det blir så mye ekstra..... ....og da hjelper det lite å handle lokalt....

Link to comment
Share on other sites

@wolfhunter: Om du har ett ansettelsesforhold til jaktpartner som du støtt og stadig antyder så minner dette mer og mer om ett dårlig skjult reklamestunt. I følge forumreglen skal du også :-Brukere med bransjetilknytning flagger dette og hvor i signaturen.

G.Larson

Link to comment
Share on other sites

dette er ikke noe reklamestunt... som mange sikkert vil se det på :roll:

lenge før jeg fikk sommerjobb der så har jeg handlet en del utstyr derog far min har bestilt en del derifra og fått det ganske fort han bestilte da for forsvarets skarpskyttere som ikke likte det første dem fikk pga det kunne gi riper i løpet :lol:

så til info dette er ikke noe som handler om reklame bare jeg som privatperson har hatt med dem å gjøre :!:

Link to comment
Share on other sites

Han er da bare 14. Og subtile hint skjønner han garantert ikke, mange som har prøvd.. :roll:

 

Pluss for pågangsmot, men av og til skulle jeg ønske at det var aldersgrense her inne... :(

 

Ja helt enig!!

 

Jeg er helt uenig! Dette forumet er og bør være for alle! Hvorfor skal ikke ungdommen få ytre sine spørsmål og sine opplevelser som alle andre?

 

Er 22 år selv, er det og for lite?

Link to comment
Share on other sites

I minibanken er det et maks uttak pr mnd.

Kunne det legges et maks antall trådtstarter pr bruker pr mnd her inne???'

Mulig Enkelte hadde sortert mer før de postet....................................søppel.

 

Fatter ikke hvor mye det skal kjases og mases om her.

 

Tidligere kunne man sortrere ut "uinteressante" tråder, nå må man lete etter de interessante med kvalitativt innhold. Det har blitt mer og mer et chatterom ala facebook hvor alt som måtte falle i hodet på en på liv og død skal postes..

 

Er du 14, så er det en kjempefin alder, du lærer mye, og livet er topp. MEN, ta en titt rundt deg og gjør som de fleste andre. I det øyeblikk du er den som starter mest tråder, og ofte daglig, da må du ta en pust i bakken og kanskje bruke msn i tillegg. Trolig vil du få mye bra respons på en del av det som du har postet her inne der istedet.

Link to comment
Share on other sites

Litt synd att alderen bestemmer hva og hvor ofte du kan skrive her inne her inne på kammeret. Når det gjelder trådstarter, så ser jeg en over gjennomsnittet, ivrig, spørrenem, lærenem ungdom som samtidig vil vise hva han vet om jakt og skyting. Kan ikke se hva som er feil i det?

Uten å kjenne trådstarter vil jeg spøkefullt påstå att han overgår flere andre "harlestogkanladebokenogalt

JørundLienharskrevet"-eksperter her inne, hva gjelder jakt og skyteerfaringer.

Har en 17 årig "lars monsen" i hus selv, som bruker all sin fritid ute med hunder, børse og fiskestang. Men å si att han skal holde kjeft for att han er for ung og ikke kan det som jeg kan blir bare dumt.

 

Det er ok att "wolfhunter" gjøres oppmerksom på forumregler når det gjelder bransjetilknyttning, men ingen skal vel ikke kappe hue av han for litt entusiasme?

Link to comment
Share on other sites

av og til skulle jeg ønske at det var aldersgrense her inne... :(

 

Da hadde vi mistet muligheten til å lese om Tikka T3 Lite i 6,5x55 :twisted:

 

Fra spøk til alvor.

Jeg mener at takhøyden må være stor, alle jegere har en gang vært ungdommer, og de mest ivrige unge jegerne må vi ta vare på. Man kan heller komme med "forumtips" på PM til vedkommende dersom man vil mane til litt moderasjon og skrivepauser :D

 

Tenk om alle ungdommer var like engasjert i sin hobby og livsstil som trådstarter..

Link to comment
Share on other sites

Jeg har handlet en del hos Jaktpartner Elverum de siste to årene og kan ikke si at jeg er noe annet enn kjempefornøyd! Prisene er kanskje ikke de beste i landet, men forskjellene er ikke større enn at jeg synes det er greit når jeg får en lokal leverandør "på kjøpet". Jeg har utelukkende fått god hjelp og service.

Link to comment
Share on other sites

Elverum butikken har jeg ikke handlet hos før.....Men hos Gjøvik buikken setter jeg aldri mine bein inn i lenger :evil: Makan til amatører i møkkabutikk.....Joda noenn vet hva de gjør der og prøver å yteservice men når ting ikke er på lager som burde være på lager, bestillinger tar 6-7 måneder og løfte på løfte blir brutt fra ledelsen sin side så sier jeg det finnes andre å handle fra.

Link to comment
Share on other sites

Wolfhunter er en av de udødlige 14-åringene. Jeg har mang en gang reflektert over kapasiteten til denne aldersgruppen. Om det kanaliseres rett. Wolfhunter er helt klart på et spor som mange her inne har sans for, men vingler endel, trolig grunnet nettopp hans alder. Gi gutten 5-6 år i samme sporet, og han er en kapasitet. Jeg synes imponerende mange har gitt gode råd til denne brukeren. Ta det til deg "big W hunter"

 

Viggo

Link to comment
Share on other sites

wolfhunter

Ønsker deg lykke til med både jakt og skyting!

Viktigst av alt!

Knytt deg kontakter som har erfaring og er dyktig i hva de holder på med, det kan spare deg mye penger og fustrasjon!

Og veien til ditt mål kan bli så uendelig mye kortere på den måten.

:D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Bestilte meg for ca 1 uke en Hausken standard demper fra jaktpartner elverum.

De hadde det på tilbud til 2999,-

Ble avtalt en frakt på 200 kr.

 

 

Fikk i dag melding fra posten at det var kommet pakke til meg, glad og fornøyd rusle eg til posten..

Men der var rekningen på 3910......!!!

Jommen sa eg smør!

 

Men etter en telefon til jaktpartner så unskyldte de seg med at det var skjedd en feil med en av de som hadde sendt ut pakken, og at de då brukte gamle prisen... De lovde at pengene mine skulle komme på kontoen min ( de 700 eg betalte for mye) i løpet av 2 virkedager...så no for vi se.....

 

Første gang eg har handlet hos de....

Link to comment
Share on other sites

Hmmm bare hver tredje lørdag og sånn ståpåvilje. Håper de passer godt på deg sånn valuta de får for pengene.

 

Hmm hvor finner en slike ekstrahjelper mon tro?

 

Dagobert hvor er egentlig du ?? Med 2 dager i uken så føler jeg egentlig at det mangler en hel del tråder fra din side nå :lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Sauer 150

Etter at jeg nok en gang har blitt lurt på det grundigste til å bruke penger jeg strengt tatt ikke har på ting jeg strengt tatt ikke viste at jeg trengte, samt tvungen til å kjøpe den revolveren jeg ikke en gang aner hvordan jeg skal få tillatelse på... så kanjeg ikke se at det skulle være noen grunn til å forpeste denne tråden med blatante godord om jaktdepoet i Drammen.

 

Derimot kan jeg si at jeg som har jobbet for jaktpartner kjeden (For noen år og en del kilo siden..) kan bekrefte at gjøvik gjengen i det minste var noen snibler.

Link to comment
Share on other sites

ja jeg hørte dette jegerak...

det var egentlig litt synd men godt det ble rettet opp.

 

Ja var ikke den beste første opplevelsen jeg opplevde hos JaktPartner Elverum. Men når pengene er kommet på min konto så er inntrykket rettet opp:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...