kento Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Kan noen hjelpe meg med å finne navnet på en rødvin som jeg er på jakt etter. Den skal ha en liten trepinne hengende på utsiden av flasken. Har fått høre at den skal være fantastisk god men jeg har ikke fått navnet på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Det er sikkert Italienske Cantina Zaccagnini du tenker på. Ja, den er god... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik123 Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Ganske så sikker på at det er doppio passo. Den heter ihvertfall det på 3 liter. Den er fra Italia og ja den er god (i min munn ihvertfall). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kento Posted October 13, 2009 Author Share Posted October 13, 2009 Det er sikkert Italienske Cantina Zaccagnini du tenker på. Ja, den er god... Takker så mye for svar, søkte på navnet jeg fikk av deg og da kom det opp et bilde av vinflasken,som jeg sendte videre til han som hadde smakt den. Det var denne vinen, og de hadde den på polet i Arendal Tusen takk for hjelpen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Olav Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Bare hyggelig. Du får kreve kompisen for et glass eller tre som takk for hjelpen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Palinder Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Cantina Zaccagnini d`Abruzzo. Genialt markedsføringstriks den pinnen. De har virkelig skjønt det. Lag en vin som er lett å drikke og lett og like, og heng på en pinne slik at du har noe å huske den ved! De på polet kaller den bare pinnevinen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hjortelusa Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Det er forresten en drue-kvist pinne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guttapåskauen Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Vinen i flasken og vinen i 3 literen er ikke samme vinen. Vinen i flasken har jeg veldig sansen for, mens vinen i 3 literen som tilsynelatende har samme logo ikke er av samme kvalitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cz27 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Vinen i flasken og vinen i 3 literen er ikke samme vinen. Vinen i flasken har jeg veldig sansen for, mens vinen i 3 literen som tilsynelatende har samme logo ikke er av samme kvalitet. Det gjelder ikke bare denne vinen. Stort sett er det en annen og lavere kvalitet i BIB. I tillegg har boks-vin kortere holdbarhet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjomp1 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Synes den er veldig god selv! Klarer ikke å smake forskjell på flaske og kartong, kanskje jeg må forske litt mer til helga? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkel150e Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 nu är det boxtime!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts