finnwolf308 Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Hei! Har en fin, gammel Sako finnwolf som jeg vurderer og selge.... ER jo ikke så mange av disse på markedet...! Så jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med en prisantydning på finnwolf´n..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Apelars! Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Arms-ammo hadde en for salg i fjor til 6000. Den var i .243 og forsvant før jeg fikk snudd meg rundt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VestlandsJeger Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Den er jo relativt sjelden. Og har jo rykte på seg for å kanskje den beste LA-rifla, om enn noko uortodoks... Eg vil ikkje spekulere i pris, men den der gjer du f**n ikkje frå deg billeg, ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finnwolf308 Posted July 7, 2009 Author Share Posted July 7, 2009 Den er jo relativt sjelden. Og har jo rykte på seg for å kanskje den beste LA-rifla, om enn noko uortodoks... Eg vil ikkje spekulere i pris, men den der gjer du f**n ikkje frå deg billeg, ok? He he.. den e grei Ja den har meget go presisjon. min er i kal.308.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest loudenboomer Posted July 8, 2009 Share Posted July 8, 2009 For den "rette" kjøper, 8-12k alt etter stand. For en som bare skal ha ei børse: 6k. Er det ikke bare å legge den ut for rundt 10-12k og se hva som skjer - om noen har lyst på den og synest prisen er for høy pruter dem nok.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finnwolf308 Posted July 8, 2009 Author Share Posted July 8, 2009 For den "rette" kjøper, 8-12k alt etter stand. For en som bare skal ha ei børse: 6k. Er det ikke bare å legge den ut for rundt 10-12k og se hva som skjer - om noen har lyst på den og synest prisen er for høy pruter dem nok.... Ja,klart det..Men er liksom ikke kommet helt i "salgsmodus" enda Tenkte bare jeg skulle forhøre meg litt om ca. pris først..MEN for 12k så kommer man kanskje fort i salgsmodus...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjoernstad Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Det ligger ei ute på finn.no nå, men 80 000 syns jeg var å ta i.. - Satser på karen har slengt på en null ekstra uten å mene det ; ) Men steike for noen artige rifler! Ei slik ei skal jeg ha før eller sia : P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitfire Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Finnwolfen er "the Caddilac of lever rifles", som amerikanerne sier. Min er i .243Win og skyter hull i hull. Den er av den siste "minneserien" som ble produsert i 1982-83, og var ubrukt (new-in-box) da jeg importerte den fra USA for 4-5 år siden. Jeg er enig i overstående prisantydninger - brukte Finnwolfer går vel for rundt kr 5 - 8 000. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ko-stens Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Fantastisk fin rifle! Hadde jeg vært i riflekjøpemodus, hadde jeg kastet meg rundt og revet børsa ut av henda på deg (til en hyggelig pris for meg selvsagt...) Det jeg synes er mest genialt med den, er at den har "vanlig" magasin i stedet for rørmagasin. I rifler med rørmagasin bør man holde seg unda spisse helmantlede kuler da de dytter på tennhetta til patronen foran. Dette slipper man i Sakoen, ikke sant? Synes nesten det er rart de går til priser under 8 - 10 lapper jeg, for de er da vel nærmest samleobjekter snart, eller tar jeg helt feil!? Jeg får i hvert fall søvnløse netter av å tenke på slike når de er til salgs... (Omtrent som med Sako Vixen og...) Men nå er vel jeg litt Sako-fan da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjoernstad Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 der er vi like Ko-stens! Jeg har kun hatt min vixen i noen dager, men jeg må holde i den og pirke på den hver dag. Jeg SKAL ha meg en finnwolf i 308 en dag, fordi det ikke er mange av de, fordi leverløsningen er særegen og fordi det er sako. fantastisk fine børser! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KBJ Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Står 8000,- for den på Finn nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pripyat Posted December 13, 2011 Share Posted December 13, 2011 Ligger en på blocket til drøyt 6000 norske. http://www.blocket.se/kalix/Sako_Finnwo ... w=3&last=1 Den kan tas til norge uten å måtte momses inn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeffery Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 En Finnwolf i .358 win hadde vært stas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kristofferp Posted December 14, 2011 Share Posted December 14, 2011 Skulle noen ønske å vurdere den siste fra http://www.blocket.se/kalix/Sako_Finnwolf_kal_308W_36750430.htm?ca=4&w=3&last=1, så har jeg detaljerte bilder av våpenet. En som jeg kjenner skulle kjøpe den, men ombestemte seg. Bare send meg PM. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svennis Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Til interesserte så ligger en Finnwolf i .308 win til salgs på finn nå.. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=32492288 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjoernstad Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Da fikk jeg endelig tak i en finnwolf : ) Kaliberet er 308, den har gått svært lite og er 100% strøken. Dette blir gøy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts