Jump to content

Sako finnwolf...pris antydning??


finnwolf308

Recommended Posts

Den er jo relativt sjelden. Og har jo rykte på seg for å kanskje den beste LA-rifla, om enn noko uortodoks...

 

Eg vil ikkje spekulere i pris, men den der gjer du f**n ikkje frå deg billeg, ok? :D

 

He he.. den e grei :wink: Ja den har meget go presisjon. min er i kal.308..

Link to comment
Share on other sites

Guest loudenboomer

For den "rette" kjøper, 8-12k alt etter stand. For en som bare skal ha ei børse: 6k.

 

Er det ikke bare å legge den ut for rundt 10-12k og se hva som skjer - om noen har lyst på den og synest prisen er for høy pruter dem nok....

Link to comment
Share on other sites

For den "rette" kjøper, 8-12k alt etter stand. For en som bare skal ha ei børse: 6k.

 

Er det ikke bare å legge den ut for rundt 10-12k og se hva som skjer - om noen har lyst på den og synest prisen er for høy pruter dem nok....

 

Ja,klart det..Men er liksom ikke kommet helt i "salgsmodus" enda :? Tenkte bare jeg skulle forhøre meg litt om ca. pris først..MEN for 12k så kommer man kanskje fort i salgsmodus...... :arrow::wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Finnwolfen er "the Caddilac of lever rifles", som amerikanerne sier. Min er i .243Win og skyter hull i hull. Den er av den siste "minneserien" som ble produsert i 1982-83, og var ubrukt (new-in-box) da jeg importerte den fra USA for 4-5 år siden.

 

Jeg er enig i overstående prisantydninger - brukte Finnwolfer går vel for rundt kr 5 - 8 000.

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk fin rifle! :)

 

Hadde jeg vært i riflekjøpemodus, hadde jeg kastet meg rundt og revet børsa ut av henda på deg (til en hyggelig pris for meg selvsagt...) :)

 

Det jeg synes er mest genialt med den, er at den har "vanlig" magasin i stedet for rørmagasin. I rifler med rørmagasin bør man holde seg unda spisse helmantlede kuler da de dytter på tennhetta til patronen foran. Dette slipper man i Sakoen, ikke sant?

 

Synes nesten det er rart de går til priser under 8 - 10 lapper jeg, for de er da vel nærmest samleobjekter snart, eller tar jeg helt feil!?

 

Jeg får i hvert fall søvnløse netter av å tenke på slike når de er til salgs... (Omtrent som med Sako Vixen og...)

 

Men nå er vel jeg litt Sako-fan da... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...