Jump to content

Etoile - Grand Bleu De Gascogne nye bilder


Skautussa

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Uff det var ikke noe morsomt å høre :( !

Tenker Mona er rimelig stressa og bekymra for Etoile nå; og det med god grunn dersom valpen blir stående i lasterommet i mangfoldige timer uten å ha noen hos seg til å både trøste og sjekke at alt er OK. Håper alt løser seg snart!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror dette er tøffe bikkjer med sterke nerver, og om valpen blir preget av dette så er dere flinke hundefolk og kan bøte på det! Men hun ligger vel helst og sover i buret sitt! :wink:

 

Men jeg er redd Tussa har et litt annet bilde av franskmenn i dag ja... Spent på å høre fra deg Tussa! :)

Link to comment
Share on other sites

Puh....ENDELIG, vi er HJEMME!!!

 

Vet ikke hvor jeg skal begynne......

Trur jeg må komme meg til hektene.......er sliten, svett, lei og trøtt.

 

Og...Ranger...jeg har ikke noe i mot Franskmenn......men jeg har noe i mot Flyplasser i Paris!!

ALDRI om jeg noen gang skal reise fra de flyplassene igjen!

 

Starten på reisen, oppholde på slottet/Herskapsboligen, mat&drikke og møte med Oppdretter var over ALL forventning.....og hva jeg turte håpe på :D

 

Etoile har takklet turen suppert.....har ikke noe å sette fingeren på.....nå ligger hun på sin nye Lyserosamadrass og tygger grisehale....etter et smakelig måltid med mat.

Den unge "damen" er sterk....selv om hun er den minste i kullet. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem etter en litt mer strabasiøs hjemreise enn planlagt! :D

 

Godt høre dere er trygt hjemme igjen og at vesla tok dette bra!

 

Gleder meg til se oppdateringer i tråden med bilder etterhvert av den lille.....når du har kommet til hektene.....

Link to comment
Share on other sites

Godt alt gikk greit til slutt. Du skal se at det neste måltidet blir en lyserosa madrass :mrgreen:

Forsøk i alle fall ikke Lyon neste gang, trafikken der er i alle fall ikke enklere. Kom inn dit ca 14.30 - 15.00 en gang og trodde aldri jeg skulle komme derfra. Passer best å kjøre bil ved de byene fra 21.00 og utover mot 06.00.

 

Ser forresten at det en en Kammerbruker som klager over gaupeaktivitet i søndre Ski. Du skal se dere er ventet!

 

Lykke til videre.

 

P.S. BILDER takk!

Link to comment
Share on other sites

Så bra å høre at dere er vel hjem! :D Jeg har handlet pen, fransk vin for anledningen, for i kveld skal jeg skåle for dere og Etoile, det er jo litt av en begivenhet i hunde-Norge dette! Hørs på chatten senere, antar jeg. A votre santé por Etoile! :DHar sagt det før; fransken min suger, språkmessig sett! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ei flott lita frøken dette var tussa! Flotte bikkjer du....ikke sett noe til disse før du begynte ordne med dette....

 

Gleder meg til følge tråden med oppdateringer etterhvert som frøkna vokser opp!!

 

Igjen gratulerer til deg!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Takk for gratulasjonene er på sin plass.....litt sent men.

 

Eto vokser og vokser og vokser....hun er stooor.... :lol:

Hun er bare 4mnd.....og er høyere enn Bella....og veier 19kg.

 

Vi trener litt dressur og lineføring.....

Hun lærte tidlig sitt, og dekk takket være godbiter og klikker. Hun er også fin å gå tur med, drar ikke i lina.

Nå jobber vi med kontakt, "grunnstilling", sitt-bli, stå/oppstilling (med tanke på fremtidig utstillinger).

LOF'n fra Frankrike er kommet og sendt NKK, snart kan vi stille på valpe show 8)

 

Hun blir med på reinsjakta i år..... :mrgreen:

 

Her er noen bilder......

133.JPG

 

138.JPG

 

Første tur i skogen....

140.JPG

 

god-lukt i lufta....

167.JPG

172.JPG

 

Fjellet sommeren 2009

219.JPG

223.JPG

En Fransk frøken

DSC_0266.JPG

DSC_0267.JPG

DSC_0269.JPG

DSC_0273.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eto bare vokser og vokser...... :roll:

Hun er drøyt 57cm nå og veier 25-27kg og blir 6mnd den 22/10.......så ja, hun er stor :lol:

Vi er mye i skogen, skogstilvenning. Nå ser jeg frem til at det skal komme sporsnø.....så vi kan begynne å spore litt Rev og Gaupe.

 

I nov skal vi på første valpeshow, det skal bli gøy. Slik jeg ser det kan hun muligens ha et litt lavt hale feste.....ellers er alt slikt det skal være(dog blir jo jeg litt innhabil) :mrgreen:

 

Eto er en hund med MYE personlighet...... :lol:

 

Her er et bilde fra Lørdag tatt med mobil'n:

Mobil%20bilder%20434.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Utstillings i Kongsberghallen......

Etos første møte med en dommer og ringen...... å være "alene" i ringen var skummelt......bikkjer som bjeffer...og MYE lyder... Mikrofon og Høytaler var utavskinnet skummelt... :shock::shock:

Men dommeren var var hun trygg på :D

 

Dommeren ga henne kjempe fin kritikk.....og spådde en god fremtid eksteriørmessig.

Hun ble BIR Valp og Big 3 Valp.......

Hun har jo ingen konkurere mot..... :roll: Men jeg er knall fornøyd med dommerens kritikk..... 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...