Jump to content

Kjøp av hylser


kystjeger

Recommended Posts

Kan noen si meg hva en kan få kjøpt hylser for.Lader med Norma hylser i 30-06 og 6,5x55.

Var innom Midway og så på norma hylser.9 kr pr hylse .Kan det stemme.Og hvor kan en få kjøpt. Grunnen til at jeg lader med norma hylser er ingen annen enn de fleste skryter av disse hylsene.

Link to comment
Share on other sites

Hva med å kjøpe noen pakker Norma Golden Target? Da kommer hylseprisen på 2-3 kroner stykket etter at du har trukket fra for hetta, kruttet og kula som hylsene leveres sammen med ;)

 

Å kjøpe Normahylser hos Midway har vært økonomisk vanvidd så lenge jeg har fulgt med ihvertfall...

Link to comment
Share on other sites

Sist eg handla patroner, så kjøpte eg Raufoss skytterlags patroner, til 7.- pr smell, dette var i 6.5x55. Då får du Lapua hylser, som er vel påstått og være like gode / betre enn Norma sine hylser. Det er billig og grei ammo og skyte med, og finfine hylser å lade med.

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å henge seg opp i verken Norma, S&B, Raufoss eller Lapua, tviler sterkt på det er mange her inne som kan si den ene er bedre enn den andre.

 

Stikk innom skytebana (eller fler) å plukk fra hylsekassene ;) fikk rasket med med en 4-500 Norma hylser der igår :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ser ingen grunn til å henge seg opp i verken Norma, S&B, Raufoss eller Lapua, tviler sterkt på det er mange her inne som kan si den ene er bedre enn den andre.

 

Vel, er det noe som er helt bombesikkert så er det at det er stor forskjell på hylsefabrikat. Norma og Lapua er latterlig mye bedre enn f.eks S&B og partizan. Punktum. Ferdig med den diskusjonen :P

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...