Jump to content

NM60?


Buster

Recommended Posts

Er dette ammunisjon som er spesiellt egnet til å skyte norgesmesterskap (NM) med? 8)

jepp. det er faktik en av 2 typer ammo det er lov å skyte mil NM i AG3 klassen. faktisk det beste valget for de går som oftest mye bedre enn den andre ammoen som er lov (NM231)

 

hehehehehehehe

Link to comment
Share on other sites

"NM" og et tall er norsk militær modellbenevnelse som bla brukes på endel ammo og våpen. forresten er NM60 (7,62X51 skarp) omtrent tilsvarende bla Tyskernes DM41-, Britenes L2A2-, amerikanernes M59- og M80- ammo.

 

eks på andre ting med NM-benevnelse:

NM158, kal 22 treningsgevær (lik rekruttrifla omtrent)

NM149, skarpkyttergevær

NM62, 7,62X51 sporlys (amerikanerne kaller tilsvarende patron M62)

NM140, 12,7mm MP (amerikanerne kaller tilsvarende patron US Mk211)

NM160, 12,7mm MP-t (amerikanerne kaller tilsvarende patron US Mk300)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kvaliteten på NM 60 varierer i fra lot til lot. Som oftest er det prosjektilene som er av ulik kvalitet. Vet at det sitter enkelte luringer og vet om enkelte "gull-lotter". Disse går meget bra. Hvilke det gjelder er jeg usikker på, men det kan jo hende at det er noen her på forumet som kan dele sine erfaringer med andre?

Link to comment
Share on other sites

Mi røynsle med årgangar av NM60: ammunisjon frå tidleg syttital brukar gå bra. På seint syttital og utover åttitalet vert det støtt verre i snitt (ein kan framleis finna gode lottar, men dei er færre, og dei dårlege er dårlegare), på nittitalet tek det seg opp. Lapua-ammunisjonen (sjå etter rund A i staden for spiss) er veldig god. NM231 har eg aldri fått til å gå særleg bra (noko som vel passar med at det er noko stort tull i utgangspunktet, kopar er mykje verre enn bly).

 

Andre kan ha anna røynsle med dette, men eg har hatt privilegiet å prøva ein del einskilde årgangar. "Tidleg åttital dårleg, tidleg syttital bra" er ein grei tommelfingerregel som eg trur dei fleste skriv under på.

 

Og sjølvsagt, ein har jo mogleiken til å trekka ut kula, skrapa ut bitumen-hinna på innsida av hylsehalsen, og setta kula på plass att. Det gjer som regel bra resultat. Å bytta ut kula med ein holspiss er ikkje å tilrå. Ladninga er ganske frisk, og du har ikkje lyst til å famla i blinde...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...