Jump to content

Salg av Kammereffekter!


krone

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da er alle ordre registrert og alle skal ha fått en liten melding om dette! Hvis du har bestilt og ikke fått melding send en PM!

 

Jeg kan bare si at jeg skal klare å sende dette ut i løpet av april, så dere får smøre dere med tolmodighet.

 

Dette skal pakkes og sendes ut og det er en ganske stor jobb! Hvis noen vil være med på den jobben så send meg en PM med telefon nummer. Det sendes ut fra Skjetten rett utenfor Oslo.

 

For de som ikke har kjøpt går det fortsatt an og bestille. Det blir også salg på messa i Lillestrøm og på Kammersmellen hvis vi har mer igjen!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har mottatt effekter i dag, men ikke alt.

Rekker ikke å gjøre noe med det denne uka. Vi skal delta på Villmarksmessa med egen stand og da er det ikke mer tid igjen. Regner med å få begynt på dette neste uke.

 

For de av dere som skal på messa kan dere kjøpe effekter der. Da er det viktig er at dere krysser dere av på lista slik at dere ikke får dobbelt opp med Kammereffekter

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nå har alle kammereffekter kommet og jeg skal begynne å pakke og sende ut effekter så fort som mulig. Har i utgangspunktet tenkt å benytte "Norgespakken" men ser at dette er en relativt dyr måte å sende ut effekter på!

 

Noen som har innspill på hvordan dette kan gjøres eller har erfaring med utsending fra nettbutikk?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm har jo smartpost boblekovolutt størrelse c4, den kan jo gå i en del tilfeller, den koster 65kr.

Eventuelt å emballere selv med gråpapir og sende både som brev og pakker alt etter hva som blir billigst i det enkelte tilfellet... :? Men det bli jo litt arbeid for dere som pakker :!:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
fikk mitt i dag, men hvilket kontonr. skal jeg betale til?

får sende PM om man vil holde det privat.

 

ellers så er jeg meget fornøyd med t-skjortene mine, ser ut som kvaliteten er på plass.

 

Ligger med faktura med kontonummer i hver sending.

Link to comment
Share on other sites

Nå går det mot slutten av pakkingen og utsendingen. Har ca 15 utsendelser igjen. Dette håper jeg er klart i dag mandag.

 

Jeg ser at vi har en del effekter igjen!

 

SÅ DE SOM IKKE HAR BESTILT HAR FORTSATT MULIGHETEN TIL Å BESTILLE KAMMEREFFEKTER!

 

Send meg en PM! Omgående levering!

Link to comment
Share on other sites

Slapp av Krone, må få sett det jeg allerede har bestilt først... :wink:

 

Hva er igjen av effekter egentli? Alle "sorter" ? :)

Har igjen noe av det meste, men mangler et par størrelser. Til info sendte jeg ut den siste bestilling i går.

Link to comment
Share on other sites

Flotte klær. Så ut til å være av bra kvalitet også.

 

Og alt passet bra untatt den softshell jakken. Den gikk igjen men var nok litt trang, ihvertfall etter samboerens ansiktsutrykk :shock:

En softshell i 3xl er på ønskelisten. Er sikker flere korpulente her som kasnkje kunne tenkt seg det :D

Selv er jeg i en såkaldt nedadgående trend, men ser ikke helt for meg at den passer før til neste år :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nå går det mot slutten av pakkingen og utsendingen. Har ca 15 utsendelser igjen. Dette håper jeg er klart i dag mandag.

 

Jeg ser at vi har en del effekter igjen!

 

SÅ DE SOM IKKE HAR BESTILT HAR FORTSATT MULIGHETEN TIL Å BESTILLE KAMMEREFFEKTER!

 

Send meg en PM! Omgående levering!

Og desverre ; Softshell finnes ikke større en XXL.

Link to comment
Share on other sites

Nå går det mot slutten av pakkingen og utsendingen. Har ca 15 utsendelser igjen. Dette håper jeg er klart i dag mandag.

 

Jeg ser at vi har en del effekter igjen!

 

SÅ DE SOM IKKE HAR BESTILT HAR FORTSATT MULIGHETEN TIL Å BESTILLE KAMMEREFFEKTER!

 

Send meg en PM! Omgående levering!

 

Alt som er bestilt er nå sendt ut. Siste gikk i går. Så til de av dere som ikke har bestilt er det mulighet til over helga!

Link to comment
Share on other sites

... kan bare skrive under på at både hettegenser og fleecegenser er heeeeerlige plagg å ha på seg - jeg digger mine :D Så løp og kjøp!

 

Basert på denne tilbakemeldingen og den aktive reklameringen til Krone....blir det ytterligere effekter nedover til Kråkerøy :D

 

PM sendt Krone.....og fortsatt go 17.mai til deg også!.

Link to comment
Share on other sites

... kan bare skrive under på at både hettegenser og fleecegenser er heeeeerlige plagg å ha på seg - jeg digger mine :D Så løp og kjøp!

 

Basert på denne tilbakemeldingen og den aktive reklameringen til Krone....blir det ytterligere effekter nedover til Kråkerøy :D

 

PM sendt Krone.....og fortsatt go 17.mai til deg også!.

Lykke er heeeeerlig hu også!

Varer kommer!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det igjen noen fleecevester?

 

Er det evn. noen som har kjøpt dem som kan si litt mer om størrelse/passform?

Tenkte jeg skulle hatt et plagg som det er greit å skyte med hagle i når det er litt kaldere - så da er det ikke noe særlig godt hvis plagget er vidt ved lommer ol...

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå opprettet nettbutikk! Vi vil legge inn en Banner hvor man kan trykke seg direkte inn til nettbutikken. Inntil det er på plass

Gå inn på Skytterlinken sine sider. (banner øverst til høyre)

Trykk på Nettbutikk

Trykk på Profileringsprodukter

Trykk på Kammereffekter

Link to comment
Share on other sites

Vi har nå opprettet nettbutikk! Vi vil legge inn en Banner hvor man kan trykke seg direkte inn til nettbutikken. Inntil det er på plass

Gå inn på Skytterlinken sine sider. (banner øverst til høyre)

Trykk på Nettbutikk

Trykk på Profileringsprodukter

Trykk på Kammereffekter

 

Eller trykk her: Kammereffekter

Link to comment
Share on other sites

De størrelsene som er i nettbutikken har vi på lager. Det som ble produsert opp i mindre størrelser ble solgt ut!

 

Finner du ikke riktig størrelse i nettbutikken så send meg en PM! Jeg skal da sørge for at vi produserer det dere ønsker neste gang vi bestiller Kammereffekter.

Link to comment
Share on other sites

Som nokså aktiv bruker av Kammeret fikk jeg det for meg å støtte den gode sak litt ekstra, så i tillegg til capsen jeg har fra før så bestilte jeg den softshelljakka i størrelse XL på nettbutikken.

 

Håper størrelsene stemmer med beskrivelsen slik at det blir rett! :D Jeg er en mann på 1,89 så jeg håper armer og rygg er lange nok i jakka... :wink: Forøvrig harmonerer kroppen nesten, så jeg forhåpentligvis ikke behøver å bytte til XXL! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Her noen utestående fakturaer og kommer ganske snart til å sende purringer på disse.

Purregebyr Kr.: 100,-

 

De som ikke selv har betalt faktura bes sende meg en PM med navn på betaler og eget navn slik at jeg kan fjerne disse fra listen "dårlige betalere"

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...