Jump to content

Salg av Kammereffekter!


krone

Recommended Posts

  • Replies 158
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Kunne veldig gjerne ønska meg en caps (eller tre) i blaze orange eller rape yellow. Noen sjanse for at det kan fikses? Har caps fra Schau som hele jaktlaget bruker, og den vises på en kilometers avstand! Den siste Sluttstykke-capsen ble også produsert i orange, men den vises ikke i det hele tatt i haugen. Den må være refleksvest-oransje!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hoi!

 

Dette må være den lameste Nettbutikken!

Bestilte en Caps her for en stund siden. Den kom i Posten, og alt så bra ut.

Men!

Det følte ikke med noen GIRO.

Den kom heller ikke.

Det kom heller ingen Purring.

Men her en dag, dukket den endelig opp! En INKASSO varsel pålydende 232kr 81øre. i fra Svea Inkasso/Svea Finans AS

 

Takk til Skytterlinken for en Betalingsannmerkning, p.g.a. deres Inkompetanse!

 

Mvh. Joda

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestillte en genser i fjor sommer før jeg reiste på ferie til sørlandet i 7 dager, da jeg kom hjem lå genseren på posten, og i postkassa hjemme lå inkassovarsel.

 

Woho! tenkte jeg, her har det gått litt fort i svingene. Alle kan gjøre feil.

 

Men, man får vel ikke anmerkning før det går til inkasso? Gjør man?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hoi!

 

Dette må være den lameste Nettbutikken!

Bestilte en Caps her for en stund siden. Den kom i Posten, og alt så bra ut.

Men!

Det følte ikke med noen GIRO.

Den kom heller ikke.

Det kom heller ingen Purring.

Men her en dag, dukket den endelig opp! En INKASSO varsel pålydende 232kr 81øre. i fra Svea Inkasso/Svea Finans AS

 

Takk til Skytterlinken for en Betalingsannmerkning, p.g.a. deres Inkompetanse!

 

Mvh. Joda

 

 

Som representant for Skytterlinken så må jeg bare beklage feilen! Hadde vært fint om du hadde kontaktet oss så hadde vi ordnet dette.

 

Det er ikke ofte vi "glemmer" å fakturere :) Jeg tipper den har ramlet ut av konvolutten før pakking eller etter åpning. Når det er sagt kan jeg berolige deg med at du ikke har fått noen form for betalingsanmerkning. Vi bruker Svea til å følge opp våre ubetalte regninger. Et inkassovarsel er ikke en inkasso men et varsel om hva som vil skje hvis regningen ikke blir betalt. Jeg er enig i at Svea kunne kalt varselet for en purring (det er jo det det er), men dette er vel mere effektivt. Anmerkning får du først når saken går til inkasso.

 

Jeg skjønner dette ble en dyr caps men hadde du kontaktet oss så hadde vi sørget for at du ikke hadde måtte betale purregebyret til Svea.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...