Jump to content

Nytt Medlem her.


Åsmund96

Recommended Posts

Hallo folkens!

Mitt navn er Åsmund som dere sikkert ser som nicket. Eg kan då alikavel fortella litt om meg før eg begynne oppholdet er på kammeret. Eg er 12 år og er meget interisert i jakt og friluftsliv. Mine hobby er fotografering og skyting. Eg er med på reinsdyr jakt og rype jakt eller jupe jakt, alt etter ka man er vant med og seia. I skytinga har eg mi eiga børsa som er Sauer 200STR og den blir mykje brukt. Eg er også ein naturelskar og likar godt naturopplevelsar inne på vidda.

 

Det var litt om meg.

Link to comment
Share on other sites

Velkommen til Kammeret Åsmund. En bedre hobby en den du er inne på nå tror jeg neppe finnes. Begynte selv med skyting når jeg var på din alder og jakt litt senere. Nå har det blitt en livsstil og noe jeg trives veldig godt med.

 

Husk, her er det bare å spørre og du får svar på det meste. :D

Link to comment
Share on other sites

Velkommen i "stua" Åsmund :D

 

Har to gutter selv, en på 11 år og en på 14 år, han eldste begynner på jegerprøven den 25/2....

Begge er med å skyter og blir med på jakt når de vil.... det hender de blir med når bikkjene skal trenes også.

Begge er glad i fjellet og blir gjerne med på lengre turer, de liker også å fiske.

 

Håper din interesse og lidenskap fortsetter å "gro" så vil du få mange flotte opplevleser.

Link to comment
Share on other sites

Artig Åsmund, jeger-Norge treng unge, skikkelige rekrutter med mer enn kill-kill i blikket, og det ser det ut som du har. Vi gamlekara får kives litt om å dra interessen inn på det rette jaktsporet, så jeg synes dere skal skaffe dere en petit basset med en gang, he he :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...