Jump to content

Nosler Custom Competition .30 168grs HPBT


Glock34

Recommended Posts

  • 3 months later...
Jodda, hva lurer du på?

Min erfaring er at de går minst like godt som Sierras i samme vekt.

 

Det var omtrent det jeg lurte på :D

 

Fant kulene til 1,69 på xxl og kjøpte noen pakker. Regner med det går greit å bruke samme startladning med N-11 som Sierra dataene trykket på boksen.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om disse er lagervare hos XXL rundt omkring?

Er åpnet butikk i sørlandsparken så om noen bor ikke så altfor langt unna så dette kunne

kanskje være ei kule å prøve hvis 1,69- er riktig pris :!: (Høres nesten for godt ut til å være sant)

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet om disse er lagervare hos XXL rundt omkring?

Er åpnet butikk i sørlandsparken så om noen bor ikke så altfor langt unna så dette kunne

kanskje være ei kule å prøve hvis 1,69- er riktig pris :!: (Høres nesten for godt ut til å være sant)

 

Jeg handlet på xxl Alnabrul

Link to comment
Share on other sites

Hmmm..... greit at de er billige på en del ting men det lukter dårlig service av hele kjeden synes jeg. Hvorfor i huleste har de nettbutikk, om de ikke sender varene du bestiller til deg? Er det ikke det som er hele konseptet 'nettbutikk'? Jeg undres........

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

I forrige uke gikk en bekjent av meg inn på xxl-butikken på lade, han skulle kjøpe kuler og ta med seg oppover til mosjøen. Jeg satt klar hjemme med scannede våpenkort, som jeg skulle sende nedover i mail. Kammeraten har kun våpenkort på 3006. Han fikk ikke handla med seg ei kule til mine kaliber, xxl på lade mente at dette ikke var godt nok. Dårlig service spør du meg. :shock:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok ikke du skal ta det som dårlig sørvis, i alle fall ikke fra den som sto bak disken. Det virker som om de som selger kuler og krutt hos XXL har fått grisestrenge innstrukser fra eier, eller overordnet ect. Jeg har handla mange ganger fra samme disk, og ofte av samme person, men jeg får fremdeles ikke en ei kule eller et grain krutt uten våpenkort i riktig kaliber, og gyldig legitimasjon, selv om vi er på fornavn.. Man kan si det er i overkant, men de har altså tolket regelverket dit et det er slik det skal gjøres. Lite å gjøre med for en stakkar bak disken.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...