Jump to content

mus/rotte jakt 09


jakt_fred

Recommended Posts

jeg hadde lsyt og starte med denna tråden om hvor mange mus vi tar i vår husstand :) detta er bare en moro tråd om hvor mange som har blitt tatt :) dere kan konkurere i lag eller vær får seg ;) bare å skrive hvor mange du har tatt her :lol: men husk og ha et innleg du endrer på ;) detta her er mus og rotter du har tatt i feller :wink:

 

premien blir heder og ære :D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vi har kneppa 7 mus fra fredagskvell til nå :lol: SKITT (muse)JAKT :mrgreen:

 

Å kneppe ei mus :P Skal si dere har gitt jernet i helga! De aller fleste blir vel mer enn godt fornøyde bare de får tatt ei mus i løpet av lørdagskvelden eventuelt søndags tidlig tidlig morgen.

(Sjekk ut hva kneppe betyr på dansk) :lol:

 

Eller så visste du dette når du skrev det, uten at jeg visste at du visste. Og da ble dette innlegget uten noen mening :lol:

Link to comment
Share on other sites

vi har kneppa 7 mus fra fredagskvell til nå :lol: SKITT (muse)JAKT :mrgreen:

 

Å kneppe ei mus :P Skal si dere har gitt jernet i helga! De aller fleste blir vel mer enn godt fornøyde bare de får tatt ei mus i løpet av lørdagskvelden eventuelt søndags tidlig tidlig morgen.

(Sjekk ut hva kneppe betyr på dansk) :lol:

 

Eller så visste du dette når du skrev det, uten at jeg visste at du visste. Og da ble dette innlegget uten noen mening :lol:

 

:lol: ja vi sto på i hælja vi :mrgreen: vi rakk til og med og jakte rådyr å :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hvordan er det forresten, om katta eller hunden din jager en mus over til naboen, er det god moral å sette opp felle for denne, eller må man la den gå akkurat som man må la rådyr i los gå forbi posten sin?

At man rett og slett må spenne ned fellene fordi dyret rent moralsk er naboens?

Link to comment
Share on other sites

Hvis man passer på å begrense skuddholdene, har man "aber plötslich" et slags bruksområde for de ellers meningsløse .22LR-haglepatronene som Eley har drevet og laget.

 

 

Naturligvis forutsatt at Eley følger opp miljøtiltakene sine og lager disse også patronene med vismuthagl...

 

Går fint an å bruke Eley subsonic HP til denne jakta - her er et bilde av ei jeg tok i høst:

 

Tafoto-0085.jpg?t=1259607513

 

Avstand: ca. 24 meter

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...