Jump to content

Skryt av kammeret


358 Win

Recommended Posts

(Hvis denne tråden ligger feil er det bare å flytte den)

Synes jeg bare må skryte av kammeret etter den nye forsida kom opp og særlig de artiklene som ligger der. Skulle bare innom å sjekke forumet som vanlig før jeg reiste på jobb og begynte å lese på den artikklen om bukkejakt i skotland med det resultat at jeg kom for sent på jobb. Stå på dere som "gidder" å lage slike artikkler , jeg vet hvor mya arbeid det er. Synes kammeret er løftet mange hakk etter forandringen :D

Link to comment
Share on other sites

Kammeret er nesten for bra... Er innom ganske ofte, og pga diverse tråder har jeg ikke akkurat fått bedre råd! Ender med å kjøpe småting stadig vekk. Ble kombi og kikkert i fjor. Huff... :lol:

 

Men fra spøk til alvor. Kammeret vil jeg si har bidratt til å gjøre meg bedre skikket som jeger, det er jeg sikker på. Her kan man finne råd og tips til det aller meste innen både jakt, våpen, aamunisjon, jaktteknikker og utstyr. Man vet hva man bør styre unna og får tips om ting som er bra. Utrolig bra for nybegynnere og folk som ikke har jaktet en mannsalder! Setter stor pris på det sjøl da jeg ikke er så veldig dreven enda.

 

Portalen, som kom før jul, er glimrende. Ser veldig profesjonelt og ryddig ut. Fortsett den glimrende jobben! :D

Link to comment
Share on other sites

Må bare føye meg til rekken med storfornøyde brukere. Er innom å leser ganske så ofte, litt for ofte mener enkelte :lol:

Syns Kammeret er blitt kjempebra, er nesten så jeg kan få gåsehud på armene til tider når jeg sitter foran skjermen :mrgreen::mrgreen:

 

All honnør til bidragsyterne her inne, å spesielt alle som står for driften. Fantastisk hva dere får til :!:

 

Jeg er nå ikke typen som skriver mest her inne, men leser desto mere, å er derfor takknemlig for dette nettstedet.

På nytt, honnør til dere :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...