Jump to content

Remington 700 SPS Varmint


janjenssen

Recommended Posts

Jeg er inne på tanken på å kjøpe meg en .

denne skal jeg utstyre med en Harris bipod og en Zeiss Classic Diavari 2,5-10*50 med retikkel 4.

 

er det noen der ute som har erfaringer med denne rifla?

noen som vet hvor jeg kan finne en pakkeløsning på denne rifla og kikkerten?

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg er inne på tanken på å kjøpe meg en .

denne skal jeg utstyre med en Harris bipod og en Zeiss Classic Diavari 2,5-10*50 med retikkel 4.

 

er det noen der ute som har erfaringer med denne rifla?

noen som vet hvor jeg kan finne en pakkeløsning på denne rifla og kikkerten?

 

Dette er ei helt grei rifle, men løpet er ikke frittliggende. Her er en link til en skotte som har en test av våpenet:

 

Link to comment
Share on other sites

Sitat:

 

janjenssen Innleggets emne: Re: Tre jaktvåpen jeg IKKE vil ha:Skrevet: Man Jan 05, 2009 18:25 07

 

 

 

Registrert: Man Jan 05, 2009 16:55 03

Innlegg: 6 kan ikke tenke meg verre våpen enn en disse;

 

mauser M98

tikka t3 lite trestokk

benelli argo comfortech.

 

3 stk våpen jeg vil anbefale er følgende.

 

Remington 700 SPS Varmint 308 W med Harris bipod, Seizz conquest 2,5-12*50SSG 3000

.50 cal barret M82a1

dersom dere har mulighet til å¨teste disse to siste, som brukes av forsvaret idag, anbefales dette.

Sitat slutt

 

Kan ikke fatte å begripe hvordan du i EN tråd kan anbefale en rifle samtidig som du i en annen tråd spør om noen har erfaring med samme rifle, og at du muligens skal anskaffe deg denne :shock:

Dette blir for dumt :x

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

jeg kjøpte en Varmint i .223 rem for ca to måneder siden. Denne er jeg fornøyd med med unntak av stokken. Men for all del, børsen skyter godt. Jeg har fått samlinger ned under 20 mm fra benk og det er nok jeg som er den begrensende faktoren. Jeg har sendt den til børsemaker for kapping av løp ++ og jeg har en egen tråd som det var meningen jeg skulle oppdatere, men jeg har kun tilgang til nettet på jobb for tiden, så det er ikke mulig å laste opp bilder eller å klippe & lime :twisted: .

 

Så snart jeg er på nett skal jeg legge ut bilder av både børse og samlinger. Ny stokk skal bestilles i løpet av januar, men jeg har ikke bestemt meg for hvilken stokk enda.

 

Uansett: MYE rifle for pengene, men stokken er ikke noe å skryte av.

 

Lykke til :D !

 

Edit: tråd med bilder: viewtopic.php?f=14&t=11266

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...