Jump to content

Hvor lang tid tar det å få våpenkort egt?


Bygda

Recommended Posts

Bygda skrev (41 minutter siden):

Har nå stående 3 våpen i skapet jeg ikke har anna å vise til en den blå lappen fra kjøpet. Kjøpte 2 i august og den siste sent i september og da lurer jeg rett og slett på. Er det vanlig at jeg ikke har fått våpenkort på disse enda?????

Fra noen dager til et par år. Jeg har minst et par ganger slitt ut piper før jeg fikk våpenkort på dem.

 

K

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Har ei pipe som har ventet 13 år på våpenkort. Kjenner selger og leverte personlig korrekt utfylt godkjent søknad til tante Blå. Hadde glemt hele greia men skal bli artig å høre hva de sier når jeg tar med blålappen til uka for å etterlyse våpenkortet🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

vux skrev (1 time siden):

kjøpt i butikk?

jupp

 

M67 skrev (51 minutter siden):

Fra noen dager til et par år. Jeg har minst et par ganger slitt ut piper før jeg fikk våpenkort på dem.

 

K

Da får jeg prøve å laminere arket eller noe før det blir ødelagt- om jeg ender opp med å måtte dera med de på jakt.

 

jjrckd skrev (34 minutter siden):

Har ei pipe som har ventet 13 år på våpenkort. Kjenner selger og leverte personlig korrekt utfylt godkjent søknad til tante Blå. Hadde glemt hele greia men skal bli artig å høre hva de sier når jeg tar med blålappen til uka for å etterlyse våpenkortet :) 

Får sikkert beskjed om "Her har det skjedd en feil, men siden du ikke har tatt kontakt med oss før får du et forelegg på 2000kr😜"

 

 

Går vel bra å lamminere den blå utgaven? blir vel ikke ødelagt av den grunn håper jeg 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Bygda said:

 

Går vel bra å lamminere den blå utgaven? blir vel ikke ødelagt av den grunn håper jeg 

Det første jeg gjør når jeg kommer hjem etter et våpenkjøp er å laminere blålappen. Hele bunken med alle tidligere kjøp ligger i skapet, just in case...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...