Jump to content

Skyte med .50 kaliber i Las Vegas


TP.

Recommended Posts

Hei
Jeg reiser en tur til Las Vegas litt ut på våren. Jeg ønsker da å besøke et av de mange stedene der turister kan svi av penger på å skyte med våpen de ikke har tilgang til hjemme. 
Først og fremst er det Barrett 12,7 mm som frister mest, men jeg kommer nok til å ville skyte med litt forskjellig når jeg først har muligheten. 

Jeg antar at slike opplegg kan bære preg av å være til for at turister på utdrikningslag skal skyte med våpen de har sett på tv, mens de blir fotografert av kameratene. Kanskje de til og med får med seg en tskjorte med bilde av noen tøffe våpen etc.  Dette er vel og bra, men er ikke helt helt i tråd med det jeg ønsker. 

 

Så til poenget: 

Det jeg er ute etter er å få et opplegg som er mest mulig likt en vanlig tur på skytebanen her hjemme, bare at jeg får skyte med artige våpen som jeg ikke har prøvd før. 

Dette kan gjerne være litt vanskelig å få til, siden tilbyderne naturligvis ikke har tilpasset sine opplegg etter en forsiktig Nordmann. 

For å få en best mulig opplevelse, så tror jeg følgende punkter vil være viktig for meg: 

  • Utendørs skytebane
  • Skyte selvstendig, gjerne med en instruktør (men ikke som del av en stor gruppe)
  • Mulig å strekke holdene til over 100 meter
  • Fair pris

 

"Fair pris" er jo veldig subjektivt, men jeg poenget er at jeg ikke ønsker å bruke mye ekstra penger på å skyte på en blink som eksploderer, en bil som tar fyr, etc. Blink eller gong er helt topp for meg.  

 

Jeg har sett litt på nett og har funnet et eksempel som ser mer lovende ut enn de andre. https://www.shootlasvegas.com/ 

Er det noen her som har erfaring med skyting i Las Vegas eller som kan komme med noen tips? 

 

Link to comment
Share on other sites

Fikk litt bakoversveis av de prisene der, $300 for add-on pakke med 20 skudd med Browning M2..Dæven.. Blir litt sånn ekstra glad for å ha fått rast den verste avtrekkerkløen fra meg i grønt, med sponset våpen og ammunisjon. 

Litt synd de ikke har mg3 på lista,den er ganske morsom.  :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...