Jump to content

Reparasjon/service av swarowski kikkertsikte


SniperElite

Recommended Posts

På min, som hadde noen måneder igjen på 30-årsgrensa plukka de fra hverandre hele greia, lakka huset på nytt, coata glassa, bytta justeringsskrua og alt av gummideler og la med en ny mappe og reim for godt mål. En velholdt, men brukt, gammel kikkert blei sendt, og når den kom tilbake så den ut som ny. Og jeg blei til og med prioritert for ekstra rask service siden jeg skulle på jakt. :) Jeg har vondt for å tro noen har bedre servicenivå, men jeg har en leupold jeg skal teste, så får vi se.

Link to comment
Share on other sites

Topp service er vel noe som kjennetegner disse to gigantene, og er betryggende for oss som har investert i sikter fra disse. Nå tipper jeg at Kahles også havner i denne kategorien siden det er samme «importør» . Docter er vel også et merke som har solid garanti. Kvalitet lønner seg alltid...i lengden.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Som jeg sa lenger oppe sendte jeg inn en Leica  rangemaster i september. Alt ok når den kom i retur nå i januar men null tilbakemelding underveis. Zeiss responderer jo så å si umiddelbart enten det er et batterilokk eller en pakning de tre gangene jeg har vært I kontakt med dem. I tilfellet her synes jeg Leica var treige.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...