SniperElite Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 (edited) Hei. Har en swarovski kikkert jeg ville ha sendt på service. Den er kjøpt brukt av privatperson. Hvem skal jeg kontakte for raskest/enklest få dette gjort? Edited October 17, 2018 by SniperElite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eivkie Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 https://aa.swarovskioptik.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/SOP-AA-Site/en_US/-/EUR/SPAG_CustomerService-ViewRepairs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikraude Posted October 17, 2018 Share Posted October 17, 2018 Jeg kontakta denne adressa for det samme: info-no@swarovskioptik.com Helt fantastisk service! Jeg kan ikke få skrytt nok av dem. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNJ Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Tok det lang tid før du fikk svar? Sendte inn en pakke 10. september og venter fortsatt på respons. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bardp Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Har flere swarovski kikkert og kikkertsikter og ble litt nysgjerrig på hva en service op noe slikt innebærer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
erikraude Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 På min, som hadde noen måneder igjen på 30-årsgrensa plukka de fra hverandre hele greia, lakka huset på nytt, coata glassa, bytta justeringsskrua og alt av gummideler og la med en ny mappe og reim for godt mål. En velholdt, men brukt, gammel kikkert blei sendt, og når den kom tilbake så den ut som ny. Og jeg blei til og med prioritert for ekstra rask service siden jeg skulle på jakt. Jeg har vondt for å tro noen har bedre servicenivå, men jeg har en leupold jeg skal teste, så får vi se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gillen Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Gratulerer med "ny" kikkert og uten tvil topp service fra S. Men servicen til Zeiss er heller ikke dårlig, jfr. en annen tråd her inne.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swift Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Topp service er vel noe som kjennetegner disse to gigantene, og er betryggende for oss som har investert i sikter fra disse. Nå tipper jeg at Kahles også havner i denne kategorien siden det er samme «importør» . Docter er vel også et merke som har solid garanti. Kvalitet lønner seg alltid...i lengden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vavlo Posted October 25, 2018 Share Posted October 25, 2018 Om merker med god service skal listes opp bør Meopta også tas med. Får en noe feil på et slikt sikte i garantitiden (30 år, om en somler seg til å sende inn garantikortet), får en et nytt fra importøren i løpet av dager. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FNJ Posted January 20, 2019 Share Posted January 20, 2019 Som jeg sa lenger oppe sendte jeg inn en Leica rangemaster i september. Alt ok når den kom i retur nå i januar men null tilbakemelding underveis. Zeiss responderer jo så å si umiddelbart enten det er et batterilokk eller en pakning de tre gangene jeg har vært I kontakt med dem. I tilfellet her synes jeg Leica var treige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.