Jump to content

Blaser løp kjøp


Blaser_308

Recommended Posts

Hei, 

 

Kjøpte et løp til R93.  Får løpet og merker magasinet mangler.  Står i annonse at nytt løp selges, og jeg antar at alt er med.  Min tabbe.  Men burde ikke selger opplyse at magasin mangler??  Siden alle løp til Blaser kommer med et magasin i pakken..

Link to comment
Share on other sites

Har du spurt selger om magasininnlegget bare er glemt, eller om det ikke skulle være med? Som du sier så "hører det med" løpet, og om dette er fra forhandler så hørtes det nesten rart ut at det ikke var med. Jeg ville i allefall ha spurt om hvordan det hang sammen. Ut over det så har vel, som du antyder, selger strengt tatt levert det han har annonsert... 

 

Link to comment
Share on other sites

Nå vet jeg ikke hva en slik magasininnsats koster for R93, men for R8 var det nærmere en høvding når jeg sjekka sist. Det kombinert med hva avtrekker huset kosta på R8 gjorde at jeg slo av meg det å gå rundt med ekstra magasin til børsa.  Imponerende ingeniørkunst hva de Blaser folkene har fått til, men de vet å ta seg betalt :)

Link to comment
Share on other sites

Sendte melding, om at magasinet mangler.  Fikk til svar -Stemmer det....  Gjennom alle meldinger som ble sendt, ble det aldri nevnt at magasinet manglet.  Vedkommende VET at magasinet skulle fulgt løpet.  Må bare være glad man ikke ble lurt ytterligere.  Ikke alle er like ærlig.. 

Link to comment
Share on other sites

Nå er det vel slik at Blaser løp normalt selges uten magasin og sluttstykkehode om ikke annet er avtalt. 

Dette fordi både magasin og sluttstykkehode passer til flere kaliber og ikke er unike til løp. De må derfor sees på som ekstra tilbehør. 

 

Kjappe søk på finn tilsier at løp selges løs om ikke annet er opplyst.

Men kjedelig når man tror man kjøper full pakke og gjør en kjempehandel.

Link to comment
Share on other sites

Riktig som @M-H85 sier !

Da jeg kjøpte min R93 pakke i nittenpilogbue med flere løp som passet samme magasininsats, fikk jeg kun med en. Blir jo idiotisk å selge denne med et løp jeg med tiden finner ut at jeg ikke har brukt for. At man etterhvert har supplert med løse piper fra forhandler er en annen sak. Da forsikrer man seg om at man får med, evt. har noe som passer.

 

Link to comment
Share on other sites

11 timer siden, M-H85 skrev:

Nå er det vel slik at Blaser løp normalt selges uten magasin og sluttstykkehode om ikke annet er avtalt. 

Meg bekjent så selges R93 løp normalt med magasin. Jeg har kjøpt en del R93 løp de siste 15 årene-  både fra forskjellige forhandlere og private. Samtlige har blitt levert med magasin.  Normalt ville da vært å oppgi at løpet selges uten magasin.  Men noen er muligens så gnien at de vil selge magasinet separat. Er dette en forhandler så ser jeg gjerne at TS forteller hvem dette er- slik at vi andre ikke blir "lurt".. og som igjen muligens fører til at denne forhandleren slutter å plukke bort deler fra en pakke. 

Edited by asterix
Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt to nye løp til R8 fra to forskjellige forhandlere, magasin har fulgt med disse, det skal det også gjøre. At private og hobbyforhandlere splitter opp er en uting, spør du meg. Ruger #1, hvis du kjøpte denne pakken fra forhandler skulle du hatt med magasin til hvert løp.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...