Jump to content

Reparasjon av Schmidt & Bender


jalla

Recommended Posts

Hva med å sende den direkte til SuB i Tyskland?

Kontakt info finner du på nettsidene deres. Står litt om garanti og service der også.

 

Hvis butikken der du kjøpte den/importør er så lite interessert i å hjelpe deg, så ser jeg ingen grunn til at du skal involvere dem. Selv om de strengt tatt burde fikse dette. Det viktigste er vel å få kikkerten i orden så raskt som mulig.

 

Eller du kan gå inn på hjemmesiden og " find a dealer ", var ei rimelig lang liste over norske butikker og børsemakere der. Mulig noen av disse kan hjelpe deg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg hadde en kikkert inne til bytte av retikkel.

Var først i kontakt med S&B i Tyskland. Avtalte pris, hva som skulle gjøres osv, men de ba om at den ble sendt gjennom J&F eller Våpenloftet (hvis jeg husker rett...)

De ville helst ikke at jeg sendte den som privatperson direkte til dem. Hadde med forsikring, emballasje osv å gjøre...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
On 3/1/2016 at 2:07 PM, ChristerM said:

Jeg hadde en kikkert inne til bytte av retikkel.

Var først i kontakt med S&B i Tyskland. Avtalte pris, hva som skulle gjøres osv, men de ba om at den ble sendt gjennom J&F eller Våpenloftet (hvis jeg husker rett...)

De ville helst ikke at jeg sendte den som privatperson direkte til dem. Hadde med forsikring, emballasje osv å gjøre...


Husker du hva det kostet å få byttet retikkel?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...