Jump to content

Kudos til Pedersen Våpenlager


bosnes

Recommended Posts

Her på Kammeret er det gjerne populært å kritisere våpenbransjen i Norge.. No skal eg kome med det motsette.

 

Eg har lenge vore på jakt etter ein spesiell del til ei JP-rifle. Tok kontakt med Pedersen Våpenlager, og 2 dagar etter låg delen i postkassa!

 

Tusen, tusen takk PVAS og Espen Birketvedt!

Link to comment
Share on other sites

Vi prøver så godt vi kan, både å ta telefon, svare på eposter, registrere bestillinger og vedlikeholde lager og nettbutikk.. for å nevne noe av alt en dag innebærer.

Men med mye inngående varer, besøk i butikk og en evig kimende telefon kan det være utfordrende å svare alle eposter vi får innen tilstrekkelig tid.

Vi mottar i snitt rundt 70 eposter daglig. Noen er enkle, andre krever en del forarbeid for å kunne gi ett skikkelig svar.

Link to comment
Share on other sites

Alle selskap kan ha ein glipp eller ein dårlig dag, men totalt sett er det vel brei semje om at PVAS er på julenissen si liste over snille barn.

 

Eg har berre gode erfaringer med dei, og det gjer at det vert handla der sjølv om andre kanskje kan vere betydelig rimeligare på enkelte produkt.

Alt lyt bli ei totalvurdering, og då får det heller koste nokre kroner ekstra å sleppe tøv og rot hos andre.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke mye erfaring med PVAS, men den erfaringen jeg har er utelukkende positiv, forespurte per epost rundt kjøp av en revolver, fikk raske svar, ble dog ikke noe revolver. Ba om pris på Cerakote av pistol, fikk svar på epost raskt, gikk for dette, fikk da antydet 2 ukers leveringstid, fikk igjen pistolen ca 2,5 uker etter den ble sendt dette er veldig innafor når det er børsemakere inne i bildet :D

Har ellers god forståelse for at det kan være vanskelig å besvare all epost og telefoner raskt, kunder i butikk skal prioriteres først.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig , har bestillt deler i dag , snakket med en Espen. Godmpeiling på hva han solgte og hva det kunne brukes til , virket ærlig , dvs prøvde ikke å prakke på meg ekstra fjas ..

 

Sålangt en av de beste servicer jeg hat vært borti på våpen ! Kommer til å handle mye der i fremtiden !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bestilte nettopp chassis til en rifle hos de.

Sendte mail på natta, fikk svar på morran etterpå som jeg svarte på så ble det stilt.

Ringte etter et par dager for å sjekke at ikke mailen min hadde gått til spam pga litt særegen adresse.

Neida, han jeg snakka svarte litt flaut at: Joda, han hadde ment å svare men at det hadde skjedd masse rundt ham.

Vel, bestillingen ble effektuert den, og det fortere enn noen annen aktør kan vise til.

 

Cudos!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...