Jump to content

Kommer Classic til å bli mere populær?


lpm

Recommended Posts

Er relativt ny i dynamisk, og skyter classic ettersom det var det jeg hadde pistol til.

 

Har i utgangspunktet lyst til å fortsette å skyte classic, men det er litt kjedelig å stort sett være alene i den divisjonen på stevner. Har derfor tenkt på å kanskje kjøpe gat til production eller standard.

 

Nå ble jo classic permanent divisjon i år, og det ser ut som om det vil bli erverv!

 

Tror dere flere kommer til å skyte classic fremmover?

 

Hva har folk egentlig mest lyst til å skyte? Stygge productionpistoler, horete standard- og openpistoler, eller elegante classicpistoler?

Link to comment
Share on other sites

Folk har nok mest lyst til å skyte billige Productionpistoler eller skikkelig pimpa og tuna Standard- og Openpistoler. Men, nå som Classic er permanent og det muligens blir åpnet for erverv også så er det nok ikke umulig at flere fremover vil stille med skranglete gamle 1911'er. Er du heldig får du kanskje brått 2-3 å konkurrere mot på stevnene dine. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker prod fordi jeg er litt facinert av utfordringen med maks 15 skudd i magasinet.

Jeg liker prod fordi du kan skyte med en glock, cz eller hva som helst uten å bruke en formue på magbrønn, pedal eller custom magasiner.

Jeg liker prod fordi alle skyter samme ammo og har samme vilkår for poengsum.

At du må være en gjerrig kjip faen for å skyte prod? Tullball, det er den største divisjon.

Og det gjør at du har flere konkurrenter å kjempe mot...

At classic kommer til å bli større får en da virkelig håpe for divisjonene skyld. Nå har jo folk snakket ned på snurrepang divisjonen så lenge jeg har vært med, dette er meget uheldig, da enkelte kan kvie seg for å bruke den type pang på stevner. Håper ikke classic får samme utfall.

Link to comment
Share on other sites

Snurrepang er steintøft da! Dessverre er jeg håpløst langt bak de gode når jeg bruker hurtigladere og ikke clips, men jeg har skutt snurrepang L2 i år!

 

Skal vi ha eget lite classic stevne en dag lpm? jeg har snakket med noen og tror vi kan få til noe.

Link to comment
Share on other sites

Bare for å ha sagt det får man prod panger til ganske mange tusen hvis man vil. jeg lader all ammoen min selv, ikke for å spare penger men for å få den rekylen og presisjonen jeg vil. kommer til å satse på Classic frem til EM. Har en SVI og en STI, begge er i 9mm og ja jeg veit det er som å banne i kirka, men det er det som funker for meg.

Link to comment
Share on other sites

Stygge productionpistoler, horete standard- og openpistoler, eller elegante classicpistoler?

 

Da får du bare stå der alene og synes det er litt kjedelig å stort sett være alene i den divisjonen på stevner da vettu...... med din innstilling til de andre klassene så fortjener du det kanskje også....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...