Jump to content

Foldekolbe /m pistolgrep på hagle på finn!


SecretAgentMan

Recommended Posts

gestapoisme(nytt ord?)

Bør vel være gestapisme? Men vi har da ordet gestapist, og når vi ikke har Gestapo (håper jeg) så må vel gestapisten drive med gestapisme/gestapoisme?

Det kan defineres som en egen religion ( en slags omvendt Buddhisme tror jeg), der veien til gjenfødelse og Total Ensrettethet (tilsvarer Nirvana antar jeg) går gjennom å legge seg mest mulig opp i hva andre driver med, og mest mulig begrense andres handlefrihet.

 

Du har faktisk funnet et godt navn på en eksisterende, men til nå dårlig definert trosretning.

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe problem å skyte både fort og presist med foldekolbe, men det er en fordel med sikter så man kan holde trynet vekk fra diverse metalldeler.

 

Jeg husker godt en liten inder som lånte en kort 870 jeg hadde satt opp med Para-FAL type sidefolder. Luringen maste så lenge om å få teste den foldet at jeg til slutt, med delvis skjult skadefryd, sa ja. Første skuddet gikk med pivotblokken liggende mot solar plexus. Det ble ikke flere skudd :twisted:

 

Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...