Jump to content

Midway


Lee1

Recommended Posts

Har kjøpt en del, både ladeutstyr og våpendeler/tilbehør, og nå har jeg også fått prøvd en reklamasjon.

Har fått det jeg har bestilt, og synes man har meget god oversikt over bestillingene og pakkesporing.

Og nå ble også reklamasjonen ordnet på en meget bra måte. :D

Anbefaler andre å bruke Midway, slik at vi opprettholder en god butikk for skyte og lade rekvisita.

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også handlet mye fra Midway , de er ikke de billigste men jeg har vært fornøyd med det jeg har kjøpt, det eneste jeg ikke er helt fornøyd med var når jeg i april bestillte et 8 3/8 løp til min S&W 629, fikk beskjed på telefon at løpet skulle komme i slutten på mai...så var det første halvdel av juni.......å så ble det siden en gang ...kanskje, venter fortsatt..

Link to comment
Share on other sites

Har handlet en del fra midway. Det er lenge siden og da syntes jeg frakta var skamdyr (nå opererer de med gratis frakt såvidt jeg kan se).

Eneste problemet jeg har hatt var ei grepssikring til 1911 som var bøyd og jeg klarte å knekke sikringen pga det. Sendte inn grepssikringen og fikk igjen ny også tror jeg at jeg fikk ei ny sikring gratis (Handlet mye rart på den tida, så husker ikke).

 

Er det noe annet jeg skal sette fingeren på, så kunne de godt ha operert med amerikanske priser :winke1:

Link to comment
Share on other sites

Jo da har handlet noen ganger hos Midway selv siste årene , nettløsning/utvalg og pakkesporing og reklamasjon er alt tipp topp :D

 

 

Men dei kan være ganske så dyre på mye !

 

Får et nyhetsbrev i e-postkassa ganske så ofte , her er det et og annet virkelig gode tilbud å plukke opp

Link to comment
Share on other sites

Så lenge en ikke skulle hatt hatt det en bestiller "for en dag eller to siden", så går det helt fint med Midway. Erfaringen min er leveringstid på 1-4 uker.

Kommunikasjonen er laaangt over snittet ellers i bransjen. Får kjappe og greie svar

Link to comment
Share on other sites

Er mye til kødder du priser og ikke for dem som må ha det dagen etterpå.

Hadde samme opplevelse som med tom k bare at min var ang en lower.

Ble litt diskusjon ang varighet på søknad også (som det tydelig sto var forlenget)

Men men. Fikk tak i lower annet sted. De kan jo også ha deler på lager som andre ikke har, men igjen spørs veldig på prisen da.

 

De er ikke førstevalget og kommer nok aldri til å bli det for meg med de prisene de har og leveringstid, men de er kjekke å ha tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...