Jump to content

Hvilket mobilabonnement til viltkamera?


reteP

Recommended Posts

Om du har Telenor som privat leverandør til din telefontjeneste,så kan du jo bare skaffe deg et ring kontant fra Telenor,å knytte opp med fri familie på ditt privatnr. Da koster det ingenting å mota bilder fra kamera :)

 

Siterer bare det Mr.polar sier hær, dette er desisdert biligste måte å gjøre det på faktisk, det er nemlig helt gratis :D

 

FÅ deg et ring kontant abonemang av telenor og knytt det til din mobil via fri familie. Vanskeligere er det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Det er vell ikke alle arbeidsgiver som er interessert i å betale for...la oss se..kanske 900 MMS i.l.a 1mnd? Jeg motar mel 30 & 40 bilder hvær dag..ja,det er mye,men jeg vil ikke gå glipp av noe som helst på åte. Å hvorfor jeg gjør det?? Fordi det er gratis å koster hverken meg,deg eller noen andre noe som helst..når man har et fri familie abonnement knyttet opp mot et ring kontantkort.

Link to comment
Share on other sites

Takk for gode råd og synspunkter.

Ser også på nett hos operatørene nå at man selvsagt kan knytte bedriftsabbonement til kontantkort og på den måten få meldinger gratis.

Selvsagt melder det seg et nytt problem. Sjekket i dag, og hos min blivende arbeidsgiver er det Netcom som gjelder.

Gjett om det finnes Netcom signaler der hvor kameraen skall sitte...

Næ.

 

Jaja, får bare bite i det og ordne det på andre måter...

 

Ps.

Nei, jeg kan ikke la arbeidsgiver betale for mine private leker siden min jobb er å stoppe dem som driver slikt :-)

Link to comment
Share on other sites

Se det på denne måten.

Privat100 fra Telenor koster 69,- kr i måneden.

Om du ber om et kontantkort sammen med dette så knytter du abonnementet og kontantkortet mot hverandre i fri familie og kameraet sender gratis mms til telefonen som har abonnementet.

 

 

Jeg ser ingen andre løsninger som er mer gunstige... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...