Jump to content

Fyllstoff for bench bags


baikalgutten

Recommended Posts

Hei :D

har kjøpt meg bench bags av denne typen: http://www.deben.com/bench-rests/3-piec ... g-set.html" target="_blank

De kan man fylle opp selv med det man måtte ønske, og lurer på om noen har noe tips til fyll...

Ser for meg at sand blir grisetungt å dra med seg på jakt, så ønsker noe relativt lett og som ikke trekker vann.

 

Forslag :?:

Link to comment
Share on other sites

...av en tights fra dama..

Du blir ikke litt, eh....., adspredt i nøtta av det da, med lukta av leggene til madammen i nesa, og trådkorset vinglende rundt en høy nier mens du tenker på kvelden som kommer? :mrgreen:

 

Topic: Jeg har testet lette, tunge, store og små, og synes ikke tyngde er noe problem, så sant man har noe oppi den som man kan klemme på for å justere POA.

 

Leca i buksebein: Knaser og er litt grov, men er lett og fin fex for innskyting av jaktrifla på JFF-banen. Støver om du ikke legger lecaen i plast.

Ris i backrest: OK, men litt glatt, og kan skli ut av stilling for hvert skudd

Olivinsand i blæra etter en slaktet fotball (takk for tipset, KnuteriK): Stabil og god heft i kolben. Må stabilisere med en ring gaffa horisontalt rundt, samt for tetting. Litt knotete. Bruk strips for å tette, det var et helvete bare med teip!

Skinnrest made for purpose med stiv "bunnplate" fylt med olivinsand: Nylig begynt å teste, men det ser lovende ut.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...