Jump to content

Erfaring med Silma hagler, spesifikt Royal 12/89?


BenA

Recommended Posts

Etter litt frem og tilbake fikk jeg beskjed fra XXL om at jeg bare skulle bestille Beretta Silver Pigeon selv om de egentlig var tomme for de skulle de klare å levere en til meg. Nå får jeg beskjed om at de ikke klarer å levere Beretta, men vil tilby en Silma Royal til samme pris.

 

Noen som har noe erfaring med disse haglene?

Link to comment
Share on other sites

Beretta er jo flotte hagler, som har ry på seg for å være veldig godt bygde og poulære hagler. Silma har jeg hørt om(sikkert fra XXL avisen/katalogene). Jeg hadde mye heller kjøpt ei Beretta enn ei Silma hagle. Hvis du feks senere finner ut at du vil bytte hagle, å kjøpe ei anna(og kanskje enda dyrere, he he), så er ei Beretta mer lett solgt enn ei anna hagle.

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva de sier på XXL, så mener jeg at uansett Silma modell, så er den ikke i nærheten av Berettaen på noen områder.. Og i vertfall ikke på kvalitet! Skal du han en hagle i denne prisklassen ville jeg ha gått for noe annet enn Silma. Det finnes også flere merker enn Beretta som har knallgode våpen i denne prisklassen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har solgt Silma hagler i 2-3år, men driver idag med andre merker, så i frykt for represalier fra moderatorkorpset tør jeg ikke fortelle om mine erfaringer med Silma, da jeg er delvis bransjetilknyttet og innhabil.

 

Så for å unngå flere tråder om useriøse aktører som slenger dritt om andre merker, holder jeg kjeft.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...