Jump to content

Medlemskammer?


skog

Recommended Posts

Hei, melde meg inn i NOJS i høst. Fikk faktura for noen uker siden. Denne ble betalt på dagen (støtter en god sak selvfølgelig). Leste her nå at det finnes et medlemskammer? Det jeg lurer på er hvordan jeg kan få tilgang til dette kammeret?

 

Vennlig hilsen Skog.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Det får du nok helt sikkert ganske snart. Kasserer sender meg meldinger om hvem som skal få tilgang, men har ikke sett ham aktiv på en stund så sikkert bortreist eller vært utilgjengelig av en eller annen grunn.

 

Så fort kasserer bekrefter betaling får du tilgang. :)

Link to comment
Share on other sites

Hei

Det er kassereren som vanligvis melder fra til admin på kammeret om nye medlemmer.

Ikke godt å si hvor tregheten ligger her i dette tilfellet, men vi ønsker deg velkommen til medlemsforumet når du er lagt til i gruppen.

 

Finn Ole Bamrud

styreleder

 

Edit: Ser at admin allerede har gitt et svar, men jeg kan jo ønske nye medlemmer velkommen uansett. :)

Link to comment
Share on other sites

Vi er dårlige til å markedsføre oss. Dette kan undertegnede ta en del av på sin kappe.

Vi er noen frivillige sjeler som bruker en god del av fritida vår på å drive organisasjonen. Frafall og sykdom blant styremedlemmer fører til at markedsføring og rekruttering ikke er det første jeg tenker på. Arbeidsmengden må holdes på et nogenlunde levelig nivå. Vi har en nettside som nesten ikke oppdateres, og verst av alt... på grunn av sykdom blant selve nøkkelpersonen som har oppgaven med å samle forslag til Nojs-logo har vi ikke fått logoen vi trenger til markedsføringen.

Men at de som ønsker å bli medlem ikke kommer frem til riktig kanal er skikkelig leit.

 

Vårt eminente geni styremedlem Kjell har laget en direkte innmelding til Nojs som så vidt jeg veit går rett til innboksen til kassereren vår.

 

http://vm2011.nojs.no/

 

Vi har forøvrig en stand på Villmarksmessen på Lillestrøm i år også. Kom gjerne innom å ta en prat!

Link to comment
Share on other sites

Hva med å sende en informerende melding om NOJS til kammerets 16352 medlemmer?

Akkurat dette med rekruttering blant kammerets brukere har ikke vært NOJS sin sterkeste side nei. :arrow:viewtopic.php?f=13&t=55896

Håper jo at hvis denne klubben skal bli tatt seriøs, også blant sine nærmeste her, så får de ting opp og går snart. Den har helt sikkert noe å tilføre, bare det satses seriøst og målrettet. Min korte periode som medlem overbeviste meg ikke den gangen, men jeg håper klubben blir noe å regne med snart.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Kan de som mener de har meldt seg inn og ikke fått tilgang til medlemskammeret sende meg en PM.

 

Denne PM inneholde navn og adresse. Ønsker også telefon nummer og mailadresse.

 

Og de som ikke har mottatt giro kan jo sende meg en PM med ny adresse :evil::evil::evil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...