Jump to content

Jaktradio


Valmet412

Recommended Posts

Den Yaesu`en er ikkje ein jaktradio, sånn at det er sagt, men det er ein meget bra radio og til ein knallfin pris..

Men den har ikkje særlig batterikapasitet, ( 1400 maH mot Icom og W-Com sine 2000 og 2100 mah ) den har heller ikkje Lithiums batterier, som dei fleste radioer har i dag ( det kan også ha sine negative sider, i sterk kulde så er ikkje Lithiums batterier enormt bra )..

 

V-com er ein kopiradio av W-Com og det er ein billigradio, med sine svakheiter, etter det eg har høyrd, så er ikkje det akkurat ein veldig god radio.. Mitt tips er å betale litt meir og heller få ein god radio, kontra ein som du sliter med i skauen..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Eventuelt Norma Hunter F1. Veldig liten og lett, tilnærmet vanntett og leveres med to batterier! Når det gjelder kvalitet på mottak og sending av signaler så er det helt topp. En knallradio som du garantert vil bli fornøyd med, men den er forholdsvis kostbar rundt 3-3500 kroner hvis jeg ikke tar helt feil.

Link to comment
Share on other sites

Guest graahund

Har brukt Icom nå i bortimot 20 år tror jeg, og har aldri hatt problemer. Ut i fra mine erfaringer er det en radio jeg anbefaler på det varmeste. Jeg brukte den også som hundefører og da fikk den mye juling, men den tålte det og.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...