Jump to content

NM Jaktfelt 2012, Enebakk


Grimm

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 195
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har aldri gått en NM løype før men ble veldig positivt overrasket over løypa. Store blinker med liten innerring og bare en blink pr standplass slik at demperen får kjølt seg ned mellom hvert hold. Åssen jeg klarte å skyte 5/2 på tiuren :evil: å fylte resten fatter jeg ikke men det skal rettes på selve NM :D

Link to comment
Share on other sites

Hei

tok litt tid å svare her er ganske mye å henge fingrene i nå om dagen :oops:

 

Men vi har i dag sjekket isen på alle holdene og den er nå på mellom 40 - 50 cm så tror ikke dette skal bli noe problem

eneste er at vi har fått noe overvann på en av plassene men vi skal gjøre en innsats i helgen for å fikse på dette

Link to comment
Share on other sites

Skjøt du også Jan Fredrik, eller gikk du deg bare en tur? :mrgreen: Sorry, klarte ikke dy meg!

 

Enebakk er til dels heldige med været, ingen tvil! Jeg sier delvis, fordi snøsmeltingen har bydd på utfordringer rundt enkelte standplasser og parkeringsplassen er vistnok omgjort til et plaskebaseng, men det er fantastiske skyteforhold! Gleder meg stort til jeg skal skyte der i morgen! :D

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fått skrevet så mye her i det siste har hatt middels mye å henge fingrene i om dagen

 

Men håper vi har klart å lage et rettferdig NM til dere som kommer å skyter ! som enkelte skriver så har vi hatt store utfordringer med parkering og

vei inn til arenaen. men til tross for heftig teleløsning +++ så så har det etter forholdene gått bra

klarer vi å komme oss igjenom dagen i morgen på samme måte som resten av uka så skal vi være glad !

 

vil bare ønske alle skyttere lykke til med resten av skytingen

 

mvh

Stevneleder :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ikke sett noen start lister. Kom hjem i dag etter ett litt under pari res. Manglet noen poeng for finale. Men 2 av gutta gjorde det godt 2 og 6 plass etter innledende i jeger. Flott stevne og et utrolig vær :D. Gikk på trynet og landa oppå børsa før 3 holdet, var nokså glatt enkelte plasser. Heldigvis gikk jeg med godt polstret futural. Så det gikk godt, kunne gått mye værre hvis jeg hadde gått med børsa løs. Det var en annen som gikk på trynet ved en bekk og fikk ødelagt kikkerten. :trist:

 

Høyt nivå som vanlig på pressen, undertegnede som sedvane nervevrak i finalene :lol::roll:

Link to comment
Share on other sites

Vil få takke Enebakk JFF for et så langt vel gjennomført stevne, nesten uten noe å sette fingeren på! :D

 

Med unntak av noen mindre problemer rundt klasseføringer og en brøleape av en anviser på den ene standplassen, så gikk alt jeg fikk med meg veldig bra!

 

Igjen, takk for en strålende dag!

Link to comment
Share on other sites

Synes også at løypa var knallfin. Kanskje litt rusk i maskineriet når det gjaldt organiseringen rundt presskytinga.. Hadde gjort seg med et høyttaleranlegg i kafeen. Og det hadde vært flott med navn på skivene for de som satt i kafeen og fulgte med under finalene.. Men været var intet mindre enn strålende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...