Jump to content

To fot


Recommended Posts

Skal du ha for liggende skyting? I så tilfelle skal du ha en kort en.

vertebrae.no har en justerbar en som går fra 15-23cm og denne skal passe godt for liggende skyting.

Kvaliteten på denne kan jeg ikke si noe om enda da jeg ikke har fått prøvd.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en for liggende OG sittende skyting i samme tofoten jeg :D 13 1/2" - 23" m / vugge 590 kr. Billig å fungerer knall :D Den kan du bruke om du skal sitte og skyte, og om du skal ligge..

 

Ihvertfall, et tips. Ikke kjøp tofot uten vugge.

Link to comment
Share on other sites

Min har holdt flere hundre skudd på en nokså lett 35Whelen uten at noe har gitt seg. Har også en montert på en 6,5Grendel men den kombinasjonen våpenvekt og snill patron gir ikke de store utfordringene.

Og til under 200kr er den vanskelig å slå; tør vedde at den fra vertebre.no kommer fra samme kilde, og nøyaktig samme produkt selges på "tilbud" for 699kr her til lands.

 

Ellers har Jaktdepoet tilbud på Harris for tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 1 month later...

Er veldig fornøyd med Atlas tofoten fra Accu-Shot.com

Lett og med lite dippedutter som stikker ut her og der. Kan foldes framover eller bakover og konstruert slik at du kan bruke føttene som støtte mot steiner osv når de er felt fram/bakover. Ikke veldig billig og til tider knotete å få tak i men for meg verdt litt venting.

Link to comment
Share on other sites

Atlas går vel for å være av de mer solide, men koster deretter...

 

Selv har jeg brukt Harris i noen år, og har enda ikke NOE å klage på..! Skal prøve en sittende modell nå snart (27"), men er litt usikker på om den blir litt lav...

 

Uansett, har og prøvd diverse Dealextreme-varianter.. For dere som har tenkt å gjøre det; IKKE stol på festet til våpenreima. Det ryker, med resultatet at rifla går i bakken, gjerne med Bender&Schmidt-optikken rett i en stein. Og da ble plutselig tofoten fryktelig dyr ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...