Eiesaren Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 er det noen som prøvd det på ørret? http://www.xxl.no/fiske/fiskesluker/fw- ... ss-1020363
Martin Ruter King Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 i G-sporten her vi bor koster den 75 O_O nei ikke prøvd den på ørret, men på abbor så funker den like bra som levede mark
magnum_mauser Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 Fiskar etter laks og registrerer at makktjuvar (ørret) nappar villig i gulp - så det trur eg skal gå veldig bra.
The Kid Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 JEg har brukt gulp makk på ørret sammen med levend makk 2 forskjelige stenger. jeg fikk ikke fisk på gulp..
hewi Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 ALDRI fått NOE levende på gulp når jeg har prøvd det etter ørret...sats på EKTE mark du...
Stian84 Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 Veit ikke på ørret, men er ulovelig i veldig mange lakse elver fordi dem fisker for bra...
Hjortetrekk Posted July 10, 2011 Posted July 10, 2011 I fjor tok eg seks lakser på samme dag. Største på 7,3 kg. Fem av desse blei tatt på gulp. den til no einaste laksen på land i år var også tatt på gulp. Så ja, det er ingen grunn til at det ikkje skal funke like godt på ørreten SItter dessuten mykje bedre på kroken enn vanlig mark, og du sparer noken liv i samme slengen
Skogsturken Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Hadde troa på gulp så jeg gidde det et forsøk i fjor. Fisket og fisket men jeg fikk ikke et eneste napp. Sats heller på ekte makk du, det er en sikker vinner.
Mårfanten Posted July 11, 2011 Posted July 11, 2011 Ørret og laks kan ikke sammenlignes da laksen trigges av irratasjon i elva mens ørret tar det som mat. Derfor har det seg at ørret ofte ikke vil ta gulp men isdedenfor skikkelig meitemark. Gode levende røde marker etter ørreten er ett kanonbra agn.
Eiesaren Posted July 11, 2011 Author Posted July 11, 2011 kjøpte en boks med mini earthworms i dag så da får jeg prøve i morgen tenkte jeg skulle prøve da det er litt lettere og få tak en grave selv
Recommended Posts