Jump to content

NOJS og rekruttering


Ranger

Recommended Posts

Jeg refererer til at informasjonen drukner i alle trådene Kjetil-A, så ikke ta deg nær av det.

 

Tar meg overhodet ikke nær av det, men du skrev Kjell, mens det virket som du refererte til det jeg skrev i mitt innlegg. Så var litt usikker på om Kjell kanskje hadde skrevet noe jeg hadde oversett.

 

Jeg er som sagt helt enig med deg i at det ikke burde ta så altfor lang tid. Og det å informere er kjempeviktig, det ser vi over alt i samfunnet vårt ellers også. Jeg er også enig med deg i det du skriver om at NOJS fremstår som en lukket klubb, men det er nok absolutt ikke intensjonen. Utfordringen er nok at NOJS har hatt mye annet å fokusere på. Selv om intensjonen har vært å få utarbeidet en nettside for å informere, er det ofte de gode intensjonene som forsvinner først når det skorter på tiden (dessverre). Dette med info-site kunne helt klart vært fokusert på mye tidligere, men det er i hvert fall satt i gang arbeid med dette nå.

Link to comment
Share on other sites

En del av oss (spesielt Bamrud) har brukt massevis av timer på å lage et bra innspill på høringa fra DN som ska lvære inne i helga.

Styret består av en håndfull personer som gjør dette frivillig. Vi prøver finne en måte å informere på som er effektiv og bra. Men alt tar tid.

RWA og et par andre har brukt en del tid på å lage en innstruks for valgkomite, så det skjer noe omtrent hele tida. Beklageligvis har vi ikke vært gode nok til å informere om hva som skjer på de forskjellige frontene.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oi, det har gått meg hus forbi at denne tråden (endelig) våknet til liv! :D Jeg har iallfall blitt en god del klokere etter å ha lest gjennom siden mitt siste innlegg. Folk har kommet på banen og informert litt, blant annet om nettside under opparbeiding og slikt.

 

Viktig å påpeke at vi som spør om hva som skjer ikke nødvendigvis er arrogante NOJS-motstandere. Kommer NOJS på beina og kan gjøre nytte for seg så er jo det bra, selv om man er uenig i visse ting. Slik vil det alltid være.

 

Kammerbrukerne er NOJS nærmest, derfor vil det være klokt å fri til massen her. Derfor tråd om dette, som sagt. At enkelte talsmenn bruker litt spiss retorikk virker selvfølgelig mot sin hensikt, men med litt dressur innad i systemet så vil vel det justere seg. Andre forklarer med tålmodighet og saklighet, og det er VELDIG bra.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
NOJS åpner for medlemskap 2012 allerede nå.

 

Link til Krone sitt innlegg i "Medlemskap i NOJS".... http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?p=667269#p667269

Vi har en web-form (direkte innmelding på nett) som ble brukt til rekruttering av nye medlemmer under Villmarksmessen.

Tror den fungerer, så de som fortsatt vurderer å bli medlem har nå muligheten til å finne det ut . :)

 

http://vm2011.nojs.no/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
NOJS-kammeret er fjernet. Dette var ment å bruke som informasjon fra NOJS ut til medlemmene. Denne informasjonen vil heller presenteres i Medlemskammeret, som kun er tilgjengelig for medlemmer i NOJS.

- Er dette et framskritt i forhold til rekruttering av nye medlemmer fra kammeret.no til NOJS?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...