Jump to content

Kikkertsikter gis bort.


Nimrod

Recommended Posts

Rydder i skapet.

 

2 Sikter gis bort.

 

Eagle eye 3-9*40 (Japansk, topp mekansk kvalitet, ikke topp optisk) Flott til Backup rifla, eller på salongen.

 

 

Nikko Sterling 4*32

 

 

Gis bort fortrinnsvis til unge "fattige". Er vinneren(e) uten inntekt, spanderer jeg porto.

 

Trekkning foretas om ca. en uke.

 

Mvh Nimrod.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

La meg være første mann som melder meg frivillig. Relativt fattig ingeniørstudent som har Lånekassa som største bidragsyter.

 

Jeg ønsker meg forøverig siktet i 3-9x40. Trenger ett til min lusne Savage-salong, som jeg knuste optikken på i fjor.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig interessert. 23 år førsteårsjeger og student uten deltidsjobb, fikk forøvrig restskatt fra fjorårets sommerjobb.

Ønsker meg eagles-en til en Carl gustaf 6.5x55 min far har fra gamle dager, vil bli brukt til f. Eks åtejakt på rovdyr.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil gjerne melde meg på jeg og.

Er 20 år.

Har en salong som nå mangler kikkertsikte og blir derfor aldri tadt ut av skapet.

Skulle gjerne hadt den oppe å gå slik at jeg kunne brukt den på kråkejakt.

Hvilken kikkert spiller ikke så altfor stor rolle ettersom holdene blir korte uansett, men kunne vært greit med 3-9x40 ja :)

 

 

 

Oddgeir

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Melder meg på her jeg også. flott tiltak!

Er 21 år og inne til førstegangstjeneste, og tjenestetillegget er ikke mye å skryte av.

 

Har en 17 hmr som jeg brukte på kråka inntil dugg på innsiden tok knekken på kikkertsiktet.

Jeg ønsker meg 3-9x40:)

Link to comment
Share on other sites

Fine greier! Slikt liker vi :D Har forresten et Bushnell Trophy rødpunktsikte å gi bort. 30 mm rør. Siktet har en liten klemskade i røret, (sikkert pga av skjev ring). Oppdaget ikke skaden før jeg byttet til nytt sikte, så skaden har neppe ført til optiske feil, kun kosmetisk :wink: Send PM hvis interesse! Mvh dyret :mrgreen:

 

Siktet har nå blitt gitt bort!

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Om noen er interessert i en Tasco 4x40 fra 80-tallet, send meg pm. Fint duplex retikkel, "Widescreen view", blank svart inkl noen riper, ikke verdens råeste optikk, men den virker greit. 1" rør.

 

Har også en Zieler 4x32 som har sittet på salongrifla i alle år, siden slutten på 80-tallet. Fint duplex retikkel, matt svart, pen å se på, ikke verdens råeste optikk, men den virker greit. Går fint i lave ringer denne. Noe å ha på luftgevær kanskje?

Link to comment
Share on other sites

Flott tiltak ! :D

Vil også gjerne melde meg på. Er en 18 år gammel student uten alt for god økonomi. Kjøpte for to måneder siden ny salongrifle (cz 455 american 22lr), men har enda ikke hatt råd til å kjøpe sikte. Hadde vært knall hvis jeg kunne satt det 3-9x40 kikkertsikte på den :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...