Jump to content

Påmelding 500 meter UNL, Numedal 2011.


jofla

Recommended Posts

  • Replies 144
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Siden det er rett nede i nabolaget her så kjører jeg meg en tur. Har ingen ting jeg skulle gjort der eller fornuftig utstyr men jeg er svak for kruttlukt. På et eller annet tidspunkt må man jo debutere.

 

Om trønderbataljonen har plass til en utvandret tjuvtrønder og en liten jakthund i ei hytte så hadde det vært genialt. Til gjengjeld så lover si i fra meg tilhørigheten til NBSK og skyte for Øvre Årdal Benkeskyttarlaug når jeg inntar sisteplassen :oops:

Link to comment
Share on other sites

for de av ders som bor i den sørlige delen av landet så er der jo en perfekt mulighet for en skikkelig "innskyting" på 500m stevne 6 mars på sørlandet.

 

tråd her på kammeret http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=52&t=48544

 

stevneplakat på SBSK sin hjemmeside: http://www.sorlandetsbenkskytterklubb.no/files-at-homepage/500m%20UNL.pdf

Link to comment
Share on other sites

Siden Buster er redd for at det skal bli for enkelt å vinne får jeg melde meg på slik at det iallefall på papiret ser vanskeligere ut å vinne...

 

Det er synd ikke skytingen er idag, da været nå er strålende med skyfri himmel, ingen(!) vind og passe mange kuldegrader i skyggen.

 

Vel møtt til Numedal.

Link to comment
Share on other sites

Noen av dere som har plan om å nedover for å drive innskyting da?

 

Vet ikke. For min del, så er det Generalforsamling i NBSF og ev. jaktfelt denne helga.

I tillegg til mye annet styr i heimen, som bør være i orden før jeg reiser på IWA, og så til Numedal.

Så forberedt!!??

Det er i alle fall ikke jeg. Det skal gudene vite! :|

Link to comment
Share on other sites

Buster skrev:

Jeg tolker det da dithen at en bataljon med sørlendinger kommer oppover, innskutt, og med sammenbitte tenner!?

Eller?

 

Jeg skulle gjerne kommet i år igjen, men grunnet at vi venter 3'de mann i familien, så har jeg fått reiseforbud av ØKH. :sarcasm: Nå har vi gått over tiden med alle de andre, så regner med at 3 også kommer senere, men den godtok hun ikke. :lol:

 

Kommer til neste år. :mrgreen::mrgreen:

 

Mvh

TRG-22

Link to comment
Share on other sites

Skulle gjerne deltatt, men er såppas fersk innen langhold/BR at rifla tiltenkt formålet er helt ubrukt.

 

Eller for å si det på en annen måte. Som trønder ville naturligvis ikke mangelen på innskutt rifle og det faktum at jeg aldri har drevet med dette før redusert sjansen for plass på pallen. Men når jeg i tillegg mangler kuler til pressa.. ja, da blir det vanskelig selv for meg ;)

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Vel, da var jeg også påmeldt. En gang må jo bli den første! Får satse på at børsa går sånn nogenlunde beint....

Så, hvis det er noen som har ei ekstra seng på hytta og ikke har en innebygd frykt for folk fra Hønefoss hadde jeg satt pris på en PM

 

Magnus

Link to comment
Share on other sites

Vurderer virkelig å ta turen.

Er det moen som vet om det er ledige hytter hos Norefjord Camping?

Det svaret for du enklest om du ringer Norefjord Camping på tlf. 32 74 51 54 (eller mob. 90675112)

Og er det fult der så har du dette alternativet du kan sjekke.

http://reiselivsbasen.no/overnatting/kommune/0633"

Her er alle overnattingsmuligheter i område.

Link to comment
Share on other sites

FLOTT! Men siden vi nå skal kjempe om heder og ære mellom stormkast og neglesprett så hadde det vel vært morro for både deltagere og sponsorer å få vite hva det kjempes om? :P

8)

 

Heder å ære, og sannsynligvis for din del (om du skulle vinne :wink: ) kunne iføre deg tittelen; Trønder-knuser!! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

:oops: Måtte det beste kaliberet vinne :mrgreen:

Ps. Bang har begynt og kle seg i rosa(han har begynt og handle lapua hylser i 47!!!)

 

6,5x47 Blomster-Finn! :lol::lol:

Det bør bankes inn på pipa, syntes jeg! :lol:

 

(sorry, Rummen..........jeg klarte ikke å holde meg lengre....) :wink:

Link to comment
Share on other sites

Påmeldt pr. 2. mars

1. innlegg oppdatert.

 

Men - det er fremdeles plass til flere :wink: :wink:

Obs. Det er flere skyttere som ikke har oppgitt "Nick" ved påmelding.

Om det er ønskelig at "Nick" blir brukt her på Kammeret må dere sende meg informasjon om det.

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som har GPS koordinater til banen oppi Åsbøgrend?

 

E jo klar over at Trønderne har vært en del på "tur" med GPS men de har da alltid kommet frem til campingen. :mrgreen:

 

Buster:

Har du funnit noen frivillig te fremre "post"? :D

 

Vi trenger en hjelm å. Kanskje Bamrud kan ta me en? :!:

 

Vannmelon skaffer jag på veien sørover. :lol:

 

 

Artig å se at de strømmer på med påmeldinger. bikker vi over 30 tru? :?:

Link to comment
Share on other sites

1. innlegg oppdatert.

NB:ENDRING AV ARRANGØRANSVAR.

HADELAND & OMÆGN BENKESKYTTER KLUBB har overtatt ansvar for avvikling av årets Numedalstevne.

Stevnet vil gå som planlagt.

All kontakt ang. påmelding - eller andre spørsmål ang. stevnet - er som tidligere til stevneleder, John Flatby.

Link to comment
Share on other sites

INFO:

Info til alle deltagere på Numedalstevnet.

Jaktfall.no gir en Vortex Skivekikkert som gavepremie. Denne vil bli satt opp som premie ifm. loddtrekning blant samtlige av stevnets skyttere.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

OBS OBS

Ref. forhåndspåmelding og startkontingent til Numedalstevnet.

 

Startkontingent på Numedalstevnet er pr. i dag kl. 1300 for noen av dere ikke registrert.

 

Jeg må ha mottatt en bekreftelse på deltagelse innen i morgen ettermiddag kl. 1600. - ellers blir dere strøket av startlista.

Ifm innbetaling av startkontingent må dere ta kontakt med meg pga at den skal innbetales til arrangørklubben HOBK - og ikke til NBSF sentralt.

 

Dette ifm med antall lunsj som jeg må bestille innen i morgen ettermiddag.

 

Det er merket i første innlegg over hvem som ikke har betalt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...