Jump to content

SBSK arrangerer 500 m UNL 14/11-2010


TRG-22

Recommended Posts

Jeg vil takke for godt oppmøte og vel gjennomført stevne til arrangør og deltakere.

Det var meget godt humør under helgens skyting, og fikk muligheten til å treffe nye bekjentskaper og gamle bekjentskaper.

 

Jeg vil også gratulere vinnerene med god skyting.

 

Dette arrangementet vil komme senere til å bli gjennomført, så hold utkikk..... :wink:

 

Mvh

TRG-22

Link to comment
Share on other sites

Det kom foreløpige resultater rett etter skyting.

 

 

Det er heldigvis bare bittesmå mm-endringer på disse, nå etter mer nøyaktig måling.

EDIT: bortsett fra en, der det mangler et skudd...

Dessverre fikk jeg ikke åpna fila med lagsoppsettet, så jeg hadde lag og skivenr. og resultatene - men ikke hvem som hadde skutt de. Det har jeg nå, bortsett fra 2 som ikke var påmeldt.

 

 

De som evt. skal skyte på Grotjønn eller i Lillesand senere kan gi meg et hint så tar jeg med skivene deres.

 

K

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Her er jo ett resultat av helga

IMG_5522.jpg

 

Når vi grovregnet på ammoforbruket - ca 20 mann, minst 100skudd per dag per mann (noen dro opp snittet så 100 per er ikke overdrevet) = 4000 skudd. Ammo for ihvertfall over 20 000,- sannsynligvis mer som 30 - 40 000,-

 

Rifler, sikter og stash var det heller ingen mangel på.

7 Sako TRG

3 Sauer 200STR

1 AI klone

5-6 AR15/HK 416

1 AR10

1 Hansen 702 RT

1 Kongsberg 102

1 Browning BAR

3-4 Mausere

mange Rem 700 etellerannet

 

et høyt antall S&B PMII, 1 Vortex Razor HD, 1 Premier Reticles, 2 US Optics, 4-6 Nightforce, 3 Zeiss 6-24x56 og to 6-24x72, en Trijicon, en ACOG-lignende sak, diverse Leupold, Zeiss Conquest, IOR, 4 tyske 80mm spotteskop, 15-20 avstandsmålere, wtf...

 

K

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...