Jump to content

Lars L. Ese d.y


katta er dau

Recommended Posts

Guest graahund

Han hadde vel L i navnet Lars Ese junior også så vidt jeg husker. Ingen dumt spørsmål, skulle vært artig og vist :)

Nb. klarte ikke Jens Fredbo fra Finnskogen det samme også ?, godt mulig jeg tar feil her men han var jo og en stor profil den gangen.

Edited by graahund
Link to comment
Share on other sites

Jens Fredbo ble skytterkonge 2 ganger, 2 år etter hverandre, noe også Vebjørn Berg, Bjørn Solberg, Lars L. Ese d.y og Mathias Glomnes har gjort.

 

Lars L. Ese d.y troner øverst på statistikken med 4 kongetitler.

Tor Erik Fossli, Magne Landrø, Bjørn Solberg og Olav Medås har 3 kongetitler

(med forbehold om at jeg har glemt noen)

 

Men jeg kan desverre ikke si noe om L'en.

Link to comment
Share on other sites

Graahund skriv om Lars Ese junior, og da reknar eg med han meiner Lars Hallvard Ese? Han er son til Lars L. Ese d.y. og har vel aldri bruka L. som mellomnamn.

 

I bokverket "Norske skyttere" frå tidleg 50-tal er alle aktive skyttarar i alle lag intervjua. Her er sjølvsagt Balestrand representert med Lars L. Ese d.y., men òg med Lars L. Ese d.e..

 

Eg veit ikkje dette 100%, men oddsen er vel låg for at det i Ese-familien er tradisjon for å kalle odelsguten opp etter far, og at L. i namnet er forkorting for patronymet "Larsson" (son til Lars).

Link to comment
Share on other sites

Eg er oppvaksen på nabogarden. Meiner bestemt forklaringa er: Lars Larsson Ese. På ein annan nabogard budde ogso ein Lars Ese. Han skreiv (skriv) Lars M. Ese. (Lars Monsson Ese) Så denne bokstaven var ein praktisk innretning slik at julekort og anna post kom i den rette postkassen.

 

Det går forresten ein del fortal om Lars L. Ese. Det kunne absolutt vorte ei interessant bok ut av det....

Link to comment
Share on other sites

Ganske vanleg i mange grender dette. I grannelaget her var det for nokre år sidan tre karar som heitte Halvor og hadde same etternamn. Han eine var son til Knut, så det var greitt, men dei to andre hadde far med same førebokstav, og måtte kallast Halvor Ni og Halvor Na (Nilsen og Narvesen) :-)

Link to comment
Share on other sites

Dæsken, det var der jeg mistet harehunden min lille julaften for noen år siden. Ble ganske kjent i dalen der inne, brukte alt dagslys både julaften og første dag på å lete etter henne, men borte var hun. Fant aldri ut hva som skjedde. Triste saker. Men et flott område.

Link to comment
Share on other sites

Ja, og far hans heitte: Lars Larsson Ese den eldre.

 

Ein del av historiane som verserer munnleg om den legendariske skyttaren Lars L. Ese d.y., kan sikkert vurderast nøye når det gjeld sannheitsgehalten. Men ei interessant bok ville det heilt sikkert bli av det.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...