Jump to content

Fjerne mantel?


hoppalong

Recommended Posts

Ja kanskje noko sånt kunne vore tingen, eg har og lurt på og laga èin rektangulær firkant, svart på kvit bakgrunn. La oss seie 5 cm høg og 10 cm lang. Tenkte og legga eine hjørna som blir danna av korset inni hjørna på firkanten med ørlite kvit bakgrunn imellom, men veit ikkje om eg får det til. Kan kanskje prøva èin av dagane. Er så fint ver no.

Link to comment
Share on other sites

Stihl Crazy skrev (1 time siden):

Ja kanskje noko sånt kunne vore tingen, eg har og lurt på og laga èin rektangulær firkant, svart på kvit bakgrunn. La oss seie 5 cm høg og 10 cm lang. Tenkte og legga eine hjørna som blir danna av korset inni hjørna på firkanten med ørlite kvit bakgrunn imellom, men veit ikkje om eg får det til. Kan kanskje prøva èin av dagane. Er så fint ver no.

Har lest på div tråder hvilke aktiviteter du driver med. Skulle tro at et Zeiss HT  3-12 x 56 med rødpunkt ville vært midt i blinken for deg. Noe med cry once osv.   😉

Link to comment
Share on other sites

petrolhead skrev (9 timer siden):

På 100 mtr skyter jeg på en helt hvit skive og skyter meg inn etter første kulehull.Funker fint med 4-12 50 Vortexsikte jeg har med kaliber .223 og .30. Siktet er optisk bra nok til det og ett par 50 år + gamle øyne😂

 

Det der må jo vera genialt i all sin enkelhet rett og slett, kan prøva det eg og men vil tru det fordrer eit ganske tynt trådkors.

Link to comment
Share on other sites

Gillen skrev (9 timer siden):

Har lest på div tråder hvilke aktiviteter du driver med. Skulle tro at et Zeiss HT  3-12 x 56 med rødpunkt ville vært midt i blinken for deg. Noe med cry once osv.   😉

kanskje det, men trur at Classic utan lys er ganske bra sjølv om den manglar lys i siktet. Eg synes og 56 kikkerter blir litt vel store, trur kanskje eg må byta montasje og då, men tak for ideen, 12 gonger forstørrelse hadde vore greit avogtil.

Link to comment
Share on other sites

petrolhead skrev (10 timer siden):

På 100 mtr skyter jeg på en helt hvit skive og skyter meg inn etter første kulehull.Funker fint med 4-12 50 Vortexsikte jeg har med kaliber .223 og .30. Siktet er optisk bra nok til det og ett par 50 år + gamle øyne😂

Da har du godt syn😊! Kunne nok funket sånn noenlunde for meg (snart 70) under gode lysforhold, men min utfordring er å finne det samme siktepunktet hver gang, når det delvis dekkes av trådkorset. Da kan hjelpelinjer gjøre det enklere, enten som et kors eller en X.

Link to comment
Share on other sites

Eg ser kulehola greit på 100 meter og lengre og har har hørt kollegaer sei at per ser godt han, var på arbeid her om dagen og eg og ei an ei skulle lesa noko på ei tavla. Eg kunne lesa det som stod der fleire meter lengre bak enn ho, sjølv om eg er over 15 år eldre, Jaja får vera nok skryt, må vel til med brille eg og før eller seinare. Et èin god del blåbær mulig det hjelpe på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...