Jump to content

Kammergrilling i Skaubygda 2010


Haubits

Recommended Posts

Hvis noen har lyst på å komme og grille i Skaubygda i år også så er det bare å komme.

Alternativet er helga i uke 28.

 

Opplegget blir som det pleier, jeg holder griller og grillkull. Dere har med egen mat og drikke. Teltplasser er det som vanlig godt med.

Har noe utemøbler, men kan være en fordel om noen tar med seg litt stoler... Bord kan jeg lage i forhold til hvor mange som kommer..

Setter nok opp partyteltet fra i fjor også, så det blir plass til mange.

 

Avstemminga har jeg tatt bort da ting gjør at helga i uke 28 passer... Det blir fra 16 til 18 juli,

 

Påmelding skjer her i tråden, setter opp liste her etterhvert.

 

Velkommen nye og gamle gjester!!!

 

Link til kart:http://kart.gulesider.no/m/p7tGb

 

 

Påmeldte:

1. Forex +1

2. Gravningsmyhr

3. Rådjursjagaren

4. Tord

5. Bamrud

6. Odings

7. Reinhard

8. EAH

9.Øystein

10.Buster

11.Graahund

12.HansenDe

13.Tussa

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Er det mulig å spre budskapet mer ut blant folket enn her på kammeret da, Tord? :)

 

Jeg har lyst til å ta en tur jeg også. Om ikke annet, så blir det kanskje en liten kveldstur over på den gærne sida av fjorden som i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Uke 27 og 28 er de som passer for meg...i den rekkefølgen. Stemmen gikk til uke 27 for da blir det penest vær :D

 

Dette kræsjer akkurat eller akkurat ikke med ferien....og det er ikke avklart helt enda om det blir den helga. Reiser vi ikke på ferie denne helgen så dukker jeg opp også. Så hvis det er muligheter til å stå litt på vent så gjør jeg det.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
keffør skjer alt av kammertreff og sånt helt sør i landet :shock:

 

enn vi som bor i nordland? :lol:

 

Det kommer nok av at det ikke er noen nord i landet som gidder å arrangere noe slikt......

Kammergrillinga er en event 100% i regi av MG. Dog under vimpelen til Kammeret ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg må desverre melde avbud på grillinga :cry: Av erfaring veit jeg det er alltid hyggelig hos Haubits, så det gremmer meg ikke så reint lite at det ikke blir Skaubygdstur i år.. :(

Det hadde vært uhorvelig kjekt å ta turen sørover, men det kom litt mange skjær i sjøen denne gangen.

Dere får kose dere :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hmhm... Jobber lørdagen til sånn 18:30. Om kroppen ikke er heelt utslitt kommer jeg bort en tur i hvert fall. Standpunkt til overnatting osv får man ta seinere, er jo ei HEL uke til jo :mrgreen:

 

 

 

Skal ta med rikeslig med heimbrygg, so du bør sikre deg sjåfør om du har planar om å reise heim ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...