Jump to content

Salting og tørking av hjorteribbe.


Hennesy

Recommended Posts

Vist du bruka grovt salt så dekk ribba med salt,under og over,la ho ligge i 0,8 dager pr kilo ribbe og så let du ho henge og turke til den konstistensen du vil ha ho på.så enkelt er det.

Men du bør vente med det no,dette er berst å gjera tidlig vinter når det byda å bli kald og turt i lufta,så sant du ikkje har tilgang til kjøleromm då.

 

skattebo

Link to comment
Share on other sites

Siste 6-8 årene har eg laga ein del pinnekjøtt sjølv. og det med hard salting og tørking har eg funne ut at er stort sett bortkasta i grunn. Dette var gjort på grunn av konservering i gamle dager, når det ikkje fanst frysemuligheiter.

Eg har i grunn salta vanlige pinnesider av lam i ca 2 døgn, så har eg tørka dei 1 døgn og røykt dei. Dei får så henge i et par døgn etter røyking for å dra til seg røykesmaken skikkelig. Så fryses dei rett ned..

 

Då slepp ein unna det som har med utvatning i ettertid før servering, kun legg dei i ca 30 minutter i vatn før du damper dei, så har du flott mat.

 

Når det gjeld hjort, kan du i grunn salte litt mindre, pga det er lite fett på sida. Eg vil tippe at 2-3 døgn er nok på den, men det er uten ryggen, kun pinnesida..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...