Jump to content

Ny våpenbutikk med skytesimulator i Oslo


blaser_338wm

Recommended Posts

Fikk vite igår av noen kollegaer på jobben at det skulle åpne ny våpenbutikk i Oslo. Di sa den skulle åpnes rundt første februar. Hørte dem skulle ha verdens beste skytesimulator fra svenske Simtarget. Og når du kjøper våpen der skulle det være mulig og testskyte våpen ditt der i simulatoren. Så dette her gleder jeg meg til og få en skikkelig våpenbutikk i næromsråde :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Heisann,

 

Jeg må nok skuffe dere vi går nok ikke konk selvom åpningen ikke skjer før utgangen av april. :cry:

 

Det blir ikke noen skytesimulator i butikken til det har interessen vært alt for lav men en våpenbutikk med flere nyheter i norge og selvfølgelig noen gjensyn med kjente varemerker.

 

Dere er velkommen innom og vi vil vel satse på et par gode åpningstilbud også.....

 

Fred Gresch

Link to comment
Share on other sites

Det var synd å høre at det ikke blir noen simulator da jobben har en avdeling like ved Kværnerbyen. Ville vært fint å kunne trene innendørs hos dere etter jobb de kaldeste månedene i året.

Gleder meg uansett til dere åpner og kommer garantert innom for å avdekke nye behov i jaktutstyret mitt. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Jeg må nok skuffe dere vi går nok ikke konk selvom åpningen ikke skjer før utgangen av april. :cry:
Det er nok ingen av oss som er glad i jakt og skyting, som blir skuffet over at dere ikke går konkurs.

 

Men hvordan går det? På messa fikk jeg en konkuranseflyer hvor det sto åpning medio mai.

Link to comment
Share on other sites

Alt er under kontroll og vi gleder oss over responsen som var på messa. Det er bare å sende inn svar på konkurransen.

sjekk ut hjemmesiden http://www.norskjakt.no for yttligere oppdateringer. Vi vil kunne bistå med individuell tilpassning av våpen og leverer skreddersydde våpen fra flere leverandører i europa i tillegg til å føre de fleste kjente merkene fra norske importører.

 

I tillegg til undertegnede har det kommet flere med på laget.

Rickard jacobsen er nybliven partner og vil ha ansvar for optikk, rifler mm.

 

Fred Gresch

Link to comment
Share on other sites

Rickard har vært min våpen pusher i mange år gleder meg til å handle. Hagle til fruen og rifle og hagle til svoger. Samt alltid noe nytt til sjefen. :mrgreen:

 

Endelig en skikkelig våpen butikk i Oslo. som ikke er gjemt i en fjellhall. Eller en selger som forteller deg ved en hver anledning hvor mye bedre han er en alle andre. Men leverer gjør han ikke.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Endelig en skikkelig våpen butikk i Oslo.

Skikkelig :?: Jeg tittet inn igjennom vinduet i dag, og det jeg la merke til var en masse rosa våpenfutteraler. :wink:

 

Tok et bilde med mobilen, men gidder ikke finne et alternativt sted til Galleriet, sålenge det er uta av drift.

Link to comment
Share on other sites

Hva er gærnt med rosa da? Denne uken vil vi forresten åpne dørene litt forsiktig...... :D

 

Velkommen innom.....!

 

Vil det f.eks si at det er åpent i morra frem til 1900?.....jeg trenger en del lerdueammo til stien på Åmot i helgen.

Link to comment
Share on other sites

Har vært innom et par ganger allerede, håper og tror at dette går bra så vi får en skikkelig jakt og skytterbutikk i Oslo også på sikt.

Lurer litt på om ikke rosa futteral hadde vært noe for den nært forestående Bushmasteranskaffelsen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg var innom i dag og innspiserte. endelig en dedikert våpenbutikk i oslo. De kommer nok til å få et bra sortiment. Jeg syntes det er veldig bra at de satser, Det er enkelt og finne fram, så det er sikkert bare og svinge innom. de rosa futteralene så helt forferdelig ut, men solgte vis st som hakka møkk! Var det denne helga det var gay-parade mon tro? 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...