Jump to content

Ka gjer du når hunder ødelegger matskåla si??


høggern

Recommended Posts

om hunden ødelegger matskåla si i plast, bør jeg bytte til metall da?

 

 

(denne laget jeg siden det er to tråder som ser like ut på "siste innlegg menyen", noen som ser problemet? mange som klikka på denne ubrukelige tråden å trodde det var en av de to andre?)

 

 

vurderte i tillegg lage

Ka gjer du når hunder ødelegger hundehuset sitt?

Ka gjer du når hunder ødelegger nattesøvnen din?

 

de ville komme opp som

Ka gjer du når hunder ødelegger... allesammen :lol:

Link to comment
Share on other sites

Og for å holde litt liv i disse bikkjetrådene, så kommer jeg med et (ja faktisk) seriøst svar:

Metall går bra det! Bare velg ei skål som det ikke er noen 'håndtak' på. Bikkja vår hadde plastskål med håndtak, denne bar han rundt i huset når han ville ha noe, og han gnagde den etterhvert i fillebiter. Ny matskål i stål ble innkjøpt, og denne fikk han ikke tak i slik at han fikk løftet den. Bikkja fant dog en løsning på det problemet. Stappa snuta nedi matfatet og spant avgårde. Morsom lyd mot gulvet og det så urkomisk ut -særlig mot dørstokker. Detta er over 20år siden, og matfatet overlevde bikkja....

Link to comment
Share on other sites

Du må trykke ganske fort, eller drite i å lese hva du trykker på, om dette skal være noe problem!

Idet man fører musepekeren over den halve trådtittelen så kommer hele tittelen opp.

Ser humoren, men virkelig ikke problemet!

Og du skal selvfølgelig bytte til stålskåler.

Helst de med gummiring på, så de ikke sklir.

Sjekk www.canis.no der får du de billig! :D

Link to comment
Share on other sites

Du må trykke ganske fort, eller drite i å lese hva du trykker på, om dette skal være noe problem!

Idet man fører musepekeren over den halve trådtittelen så kommer hele tittelen opp.

vel. jeg liker ikke trenge gjøre noe når man kan la vær. hadde det vært bedre trådtitler hadde jeg ikke trengt dra musepekeren over. det er poenget mitt.

om du liker fikle over alle trådtitlene for så å se, det er din sak. jeg liker kaste et blikk på uten å trenge surre med pekeren over alle sammen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...