Jump to content

Villreinjakta 2008


7 mm Rem Mag

Recommended Posts

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hjemme igjen etter siste(HULK) turen på reinsjakt for i år, jaggu........ var jeg heldig å få "taket" på en liten bukk, den lå sammen med en kalv, som bikkja(Sako) markerte vi stilte innpå og knerta den, kompis Kjell fikk "panga" kalven etter at vi hadde spora den en liten bit....nr 2 for Sako i år :D

Tusen takk til Buster, Skautussa og Kjell for en fantastisk tur......kommer ALDRIG til å glemme når Kjell og jeg kom inn på hytta våte og kalde,og ble møtt med nystekte pannekaker og indrefileter av reinsdyr+rødvin..............

normal_Argehovd_2008_073_%28Medium%29.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Og en er?? :?:

Hvilken valør?

Beklager men her har noe gått meg forbi. :|

Gull med ein poengsum som skulle vere i grenseland for at min misunnelse går over i beundring :wink:

 

Poengsummen på bukken ble 959.8 poeng. Men fortsatt ikke den største den var på 989.8

 

240820082004okDpygICeEQtwUcSXq.jpg

959.8

 

15022008204831I681F1Jno71F.jpg

989.8 poeng

 

Skal bli spennende og se om dette holder i konkuransen til Jakt og Fiske

Link to comment
Share on other sites

Og en er?? :?:

Hvilken valør?

Beklager men her har noe gått meg forbi. :|

Gull med ein poengsum som skulle vere i grenseland for at min misunnelse går over i beundring :wink:

 

Poengsummen på bukken ble 959.8 poeng. Men fortsatt ikke den største den var på 989.8

 

240820082004okDpygICeEQtwUcSXq.jpg

959.8

 

15022008204831I681F1Jno71F.jpg

989.8 poeng

 

Skal bli spennende og se om dette holder i konkuransen til Jakt og Fiske

 

Oj!! Jeg tar av meg lua, og går umiddelbart ned i knestående!!!! Grattis!! :wink:

Jeg er ikke så bereist innen poengsummer på reinsdyr...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ikke så bereist innen poengsummer på reinsdyr...

 

:D Buster. Jeg har sjekket litt, nivået på reinsgevir er kjempe høyt, Det henger vel endel sammen med "tamreinen" i Hogna. Det er der de fleste kommer fra. Halgeir sin siste kommer ikke engang inn på topp 50 lista :shock:, mens den største hans ligger inne på 46 plass. :D

Link to comment
Share on other sites

Du må ha et sinnsykt stort hus Villreinjegern :mrgreen: Hvor gjør du av alle trofeene? :shock:

 

:lol::lol::lol::lol:

 

Jeg har to "slarke-hønn" liggende selv, men jeg vet da pokker hvor jeg skal hange de opp uten å skalle hue borti det flere ganger om dagen........

Er for gæli å skru dem opp på låveveggen også..... :|

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...