Jump to content

Rimelig magasin til Kimber?


Woff

Recommended Posts

:D Hadde muligens litt flaks? Etter å ha forsket litt her på kammeret over hva som ble anbefalt, søkte jeg om en .45 og fikk ok på den.. Så ringte jeg bare Jaktdepotet og kjøpte en...... :lol: Var da ikke vanskelig det da!

(Idar fortalte meg riktignok at det var den siste de hadde.. Og at ventetiden på en ny kunne bli laang!)

 

Men som sagt magasiner... Stiller ikke så mange krav, annet enn at de passer... Så hvis noen kan gi noen gode tips?... (Finner jo ingen på Brownells som er for Kimber, men den tar tydligvis det meste?)

Link to comment
Share on other sites

Dette er vel en vanlig 1911 uten mag.brønn hvis jeg ikke tar helt feil. Da passer alt av 1911 singel stack magasiner.

 

Chip McCormick 8 skudds har fungert feilfritt i min.

 

129 kr på Midway.

 

http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=697475

 

260kr hvis du vil ha det i rustfritt (det har jeg)

 

http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=939753

Link to comment
Share on other sites

:D Hadde muligens litt flaks? Etter å ha forsket litt her på kammeret over hva som ble anbefalt, søkte jeg om en .45 og fikk ok på den.. Så ringte jeg bare Jaktdepotet og kjøpte en...... :lol: Var da ikke vanskelig det da!

 

Hmmpfh, når jeg ringte for 1-2 måneder siden var det eneste de hadde 1 stk Target Stainless. :evil:

Var Goldmatch II jeg skulle ha, men måtte ta til takke med Tactical Custom II. Du får si ifra om du vil

bytte. :P

Link to comment
Share on other sites

Grfh. Må røske av magwell om jeg vil bruke de billige magasinene. :P

Eller du kan kjøpe løse pads 8)

 

Lurer på hvordan der er på jobb hos midway I morgen med ørtogførti 1911 magasin bestillinger...

 

Og når det finner ut at de magasinene til 129 kr mest sannsynlig er feilpriset...... :mrgreen:

 

PS Det er de mest sannsynlig, jeg logget meg på med forhandler påloggingen i går. Og de var priset til kr 129 da også....

 

Og da skal prisene også vises uten mva(ivertfall gjør alle andre priser det)

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

:D Takker for tips Goatboy! La inn en bestilling akkurat nå, ser fortsatt ut til at dette er 'lagervare'... Midway USA har de til 17$, så da tjener de jo penger på å selge til 129,-

Tenkte jeg skulle bestille pads til de , men der er nok prisforskjellen for stor! Midway Norge skal ha 52,- pr stk, mot Midway USA's 2,49$ for samme vare!!

Så kom gjerne med bra tips der også! 8)

 

@Hassel Magasiner bør du ha:

Link to comment
Share on other sites

:) Da er ordren min behandlet hos Midway og jeg har fått et pakkesporingsnummer...

Om de sender pakka de i det hele tatt.
Vet ikke NÅR de sender den, men det tar vel som regel et par uker.. Dette skal vel hentes fra lager i USA og så re-pakkes.. Har riktignok fått varer direkte fra USA, men det var sånne store kasser.. (Surplus Ammunition Can 30 Caliber 10" x 3-1/2" x 7")

Magasinene er fortsatt tilgjengelige til samme pris ser jeg.......

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor spare på billige magasiner? Kjøp de beste som funker. Wilson/Rogers koster litt, men det har man igjen for.

Ellers så prøvde jeg noen fra Metalform med buet tilbringer. Ligner på Wilsons's, men i stål.

full kontroll på matinga. var 7 sk., men men.

 

Ellers er pris-slageren Shooting Star Classick til $17,50 men de får man muligens ikke tak i grunnet ikke godkjent for eksport :evil::evil::evil:

 

Amerikansk byråkrati tar kaka :oops:

Link to comment
Share on other sites

men det har man igjen for
Nå er det NOEN som behandler våpen og utstyr PENT her også da! Til tross for at jeg skyter relativt mye, kan jeg fortsatt telle på en hånd hvor mange ganger mine magasiner har vært i bakken de siste 5 åra! Det største problemet med mine er at blåneringen er slitt av på utsatte steder... :roll::shock:
Link to comment
Share on other sites

Og siden forbruket av magasiner er så høyt er det naturligvis et poeng at de skal være så dyre som mulig... Høres fornuftig ut... :roll:

 

Nei, og så bra som mulig. :wink: Jeg skjønner jeg er langt på siden av hva flertallet mener.

Nuvell, Nå gjør jeg det på den måten at har jeg noen småting må bestille, så slenger jeg på et magasin eller to. Så etter en stund, fullt besatt. Ække så gæærnt.

 

Lurer på, nei foresten. Det får bli en annen gang.

Så har TV'en røket også*@¤# Blir mange magasiner det

Link to comment
Share on other sites

Ikke meningen å være ufin, men til den prisen. Ikke første i historien som får seg en ubehagelig overaskelse når pakka åpnes. Og at bilde og tekst ikke stemmer med innholdet er heller ikke så utenkelig. Ikke dermed sagt at det hender hver gang. Håper for hans del at det ikke er tilfellet. allefall , den priskalkylen det her er snakk om er iallefall ikke normal for det gjengse norske markedet. Men har de satt det der, så har de det. Grattis med et røverkjøp.

Link to comment
Share on other sites

Plukka opp 4 magasiner og litt annet moro i dag.

Hva kan man si om magasinene? Det er Shooting Star magasiner. De er blå. Det går 8 stutt tjukke smeller i dem. De kommer helt sikkert til å virke fint, Shooting Star gjør ofte det.

De kosta en tredjedel av normal pris. Noen som trenger mer info?

 

Hadde de vært brukbare hvis de kosta mer Severin?

Link to comment
Share on other sites

:( Posten måtte sende mine via Oslo, og da er det påkrevet med overnatting i hovedstaden... Hvis de råkjører så har jeg dem i morgen, da de ankom Hamar kl 10.49 i dag.... Kimber'n min fikk forøvrig nytt grep i dag, takket være flott hjelp av D52. Gummigrep fra Houge (sånn: http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=184875) til 100,-
Link to comment
Share on other sites

Og at bilde og tekst ikke stemmer med innholdet er heller ikke så utenkelig.

 

Vet du Severin, akkurat i dette tilfellet er det akkurat det det er. Rimelig utenkelig at det ikke skulle være topp kvalitetsmagasiner, 8 skudds shooting stars magasiner til en opplagt feil pris. Synd derfor det har vært litt urimelig med den gnaginga på at det skulle være dårlige billige magasiner.

Link to comment
Share on other sites

:) Da er magasinene ankommet.... Og jeg fikk akkurat det jeg bestilte...

Chip McCormick Shooting Star Magazine 1911 Government, Commander 45 ACP 8-Round Steel Blue.

Topp kvalitet og passer perfekt! Nå mangler det bare en testrunde på bana.

 

Så nå får dere alle som trenger rimelige magasiner passe på!

etter den pristabben det.
Midway Norge har de fortsatt 'på lager' til samme pris!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...