Jump to content

Børsemaker - Våpensmed i Trondheim


Recommended Posts

Absolutt inget ting i veien med Rogne.

De har gjort flere jobber for meg med utmerket resultat og flott service.

Ikke de billigste, men de gjør profesjonellt arbeid.

enig med deg han er dyktig , men til meg har han hatt galskaps priser :shock:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 weeks later...

Lurt to ganger av Rogne Tommy Tikka?

En drøy påstand syns jeg...

 

De har utført flere jobber for meg og bekjente av meg, og kvaliteten på arbeidet har vært førsteklasses.

De har lever godt innenfor avtalt tidsfrist og prisen har vært som forventet når en engasjerer topp håndtverkere.

 

En kompis fikk bygd opp en 300 H&H på en ZKK602 kasse i fjor høst, super rifle, flott håndtverk og pris som forventet.

 

Mitt inntrykk av Rogne Våpen etter å ha vært kunde der i flere år, er at de er fagfolk en kan stole på, og det koster i dag, uansett bransje.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Så lenge du får forholde deg til børsemakerne så er Rogne OK, gjør godt arbeid.

 

Klipp,klipp G.Larson

 

Det er så forbannet enkelt å sitte anonymt å slenge ut slik udokumentert søppel :evil:

Uten å ha noe med bedriften Rogne Våpen å gjøre annet enn at jeg har vært kunde der i mange år, har jeg siden dag 1 vært fornøyd.

Det gjelder både handel med Svein Rogne Klipp,klippsamt Håkon og Kay Rune på verkstedet.

 

Enhver sak har bestandig minst to sider og slike slengere som Tommy Tikka (alder 14 år ifølge profilen) og .260 kommer med klarer jeg bare ikke å ta seriøst uten at det kommer mer konkret på bordet, og helst fra begge parter hvis det har vært en konflikt.

Link to comment
Share on other sites

Har selv kuttet ut Rogne etter en runde der for et par år siden da jeg skulle høre på hagle til fruen. De kom med et kjempetilbud til meg. Hadde kampanje på hagla og det var ingen i distriktet som kunne gi et bedre tilbud! Takket for meg da jeg tidligere på dagen hadde fått bedre tilbud på hagla hos samtlige jeg hadde snakket med.

 

Men at de er profesjonelle er det ingen tvil om. Skulle jeg hatt børsemakerarbeid på drillingen til 70 000 hadde jeg gladelig betalt de tusenlappene ekstra, men for å sette på demper på mauseren til 2000 ville jeg valgt en annen børsemaker.

 

Har selv veldig god erfaring med knut børsemaker på frosta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Har brukt Arvid Buhaug på Stjørdal, og er veldig fornøyd med han...Rogne setter jeg aldri min fot igjen. Hadde et kikkertsiktet for salg der, det forsvant frontdeksel på den, Jeg hadde en kombi til salgs der, og den ble solgt for 1500,- under avtalt pris. Og en kamerat av meg var der og fikk lagd nytt framskjefte på hagla, som gikk istykker få dager etter at han hentet den, men reklamasjon kom han ingen vei med.....Klipp,klipp G.Larson

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...