Jump to content

Desert Eagle


Callandor

Recommended Posts

gått felt med .44, uten funksjons feil, men kom naturligvis på sisteplass hver gang.. men det har ikke noe med jernet å gjøre... siden jeg ikke gjør det bedre med andre våpen...

 

Vil ikke kalle den heeelt ubrukelig, men prismessig er den ikke verd det for funksjon alene.. men noen ganger vil man jo bare ha ting, uansett hvor teit.

 

Husk at de fleste ivrige skyttere er opptatt av konkurranser, til det er den ikke bra, fordi det er for mye jobb å holde den rett og slett rein... pussing for feilfri funksjon er jo kjedelig å gjøre flere ganger i uka hvis du vil bruke den mye, og du vil trenge nye bla. fjærer ofte da... fordi den slites ganske fort.

 

Men for blink skyting og hobby er den grei. Folk bruker mere penger på å gå på jakt en gang i året... eller bare felger til bilen sin. Det blir omtrent det samme som å kjøpe felger til 24000 med spinnere... rånepistol.

Enig med argumentene, men er fortsatt ihugga fan. Men fakta er fakta, det er ikke et veldig bra våpen ..

 

så hver sin smak. Angrer fortsatt ikke et sekund på ha kjøpt mine, men angrer på at jeg ikke hadde is i magen og droppet .357`n til 12500 og kun kjøpte .44`n til litt over 5laken. Og den kostet 2 lapper i reservedeler for grei nok funksjon max 100 skudd før den må total renses... .357`n kan gå langt lenger, men bruker kun .44`n fordi jeg vil holde .357`n strøken og gidder iallefall ikke rense to slike etter hver banetur lenger.

 

5-8000 for en brukt er faktisk passe pris. Fordi disse er ikke altid helt topp å kjøpe brukt. Noen har skutt bly, noen har pussa altfor sjelden...lista med problemer er lang.

 

Verste er å lese på amerikanske forumer om hvor mange splitter nye våpen som går i retur til mri for finpuss og retting av produksjons feil du rett og slett må leve med kjøper du en ny her, mens i usa er det bar å sende til mri og få fikset på en uke eller to..

 

kjøpe ny er nesten risikosport det og... men kan man få den gjennom stenvaag fortsatt, fra europa, så vil reperasjoner og annet reklamasjons tjafs iallefall gå ann, importerer du den, tar du en sjanse...

 

men tilslutt, nok av folk som sliter med funksjon på andre våpen på banen og, men da somregel meget godt brukte til utrolig lav pris, eller modifiseringer som trenger tuning...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Pedersens Vaabenlager skaffer sort utgave (XIX)iløpet av 1mnd!

 

 

Hvet du om de skaffer titanium gold også ? for ca 2 år siden prøvde jeg å kjøpe denne versonen både gjennom tidligere sjefen av vilmarkshuset og sandnes arms, ingen av dem fikk kjøpe / importere fra usa. Fikk beskjed om at det ikke var mulig lengre.

 

Opplever at folk på skytebanen er så despe nå på å kjøpe den jeg har av meg at de er villige til å kjøpe min sorte VII for 25.000 ++

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...