Jump to content

Kammeret.no funker ikke i Firefox? LØST!


Stalker

Recommended Posts

Jeg har plutselig fått problemer med å logge inn på kammeret med firefox. Jeg trykker på logg in, skriver inn brukernavn og passord og trykker logg inn, men så blir jeg bare redirected til fremsiden igjen, og der er jeg ikke logget på?

 

Noen andre som sliter med det samme? Jeg ble redd jeg var blitt utestengt av en eller annen grunn, helt til jeg prøvde i IE. :cry:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg gjorde som de ovenfor meg anbefalte. Sjekket "Verktøy -> Instillinger -> Tillat infokapsler + Tillat tredjeparts infokapsler" begge disse skal være huket av. Så trykket jeg Ctrl+Shift+Delete og huket av for "infokapsler" og trykket "Slett private data nå". Da virket det.

 

Men det later til at jeg må gjøre dette vær gang jeg starter Firefox, så kanskje det var litt optimistisk å kalle det helt løst.

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvd å gå inn på "Tools - Options - Privacy" og huke av "always clear my private data when I close Firefox" (har engelsk versjon, på norsk er det vel "Verktøy - Valgmuligheter - Privat" e.l.)

 

Då bør du allefall slippe å gjere det manuelt kvar gong (men, det skal ikkje være nødvendig, eg har det ikkje huka av)

 

418729.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...