Jump to content

Hordaland Benkeskyteklubb


Aircooled

Recommended Posts

All den tid jeg er medlem alt.

Får jeg vell en liten mellomregning.

Bane , vi bør ta en kveld etter påske.

Sette oss sammen å se hva vi får til, BJF sitt anlegg på Kismul vil bli brukanes opp til 200m , men det er litt til det er klart.

Vi får inngå et sammarbeid, tror styret i BJF er posetiv.

( Vi har jo flere som sitter i det styret) :D:D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

All den tid jeg er medlem alt.

Får jeg vell en liten mellomregning.

Bane , vi bør ta en kveld etter påske.

Sette oss sammen å se hva vi får til, BJF sitt anlegg på Kismul vil bli brukanes opp til 200m , men det er litt til det er klart.

Vi får inngå et sammarbeid, tror styret i BJF er posetiv.

( Vi har jo flere som sitter i det styret) :D:D

 

Det blir ingen mellomregning på deg hr. Monsen :wink: Men har du fått regning fra NBSF nå, da kaster du den i bosset, og vår eminente formann på Stord vil sende deg en regning på 120,-.

 

Hadde vært topp om vi kunne hatt BJF sitt anlegg som hovedbase 8)

Link to comment
Share on other sites

All den tid jeg er medlem alt.

Får jeg vell en liten mellomregning.

Bane , vi bør ta en kveld etter påske.

Sette oss sammen å se hva vi får til, BJF sitt anlegg på Kismul vil bli brukanes opp til 200m , men det er litt til det er klart.

Vi får inngå et sammarbeid, tror styret i BJF er posetiv.

( Vi har jo flere som sitter i det styret) :D:D

 

Det blir ingen mellomregning på deg hr. Monsen :wink: Men har du fått regning fra NBSF nå, da kaster du den i bosset, og vår eminente formann på Stord vil sende deg en regning på 120,-.

 

Hadde vært topp om vi kunne hatt BJF sitt anlegg som hovedbase 8)

 

Her tror jeg det går litt for i svingene.

For å oppklare litt ang. innbetaling av NBSF forbundskontingent.

Dere vil ikke få tilsendt noen giro ang. NBSF forbundskontingent fra klubbens formann.

Derimot vil dere få en fra meg (NBSF sentralt) Giroene ble sendt til den enkelte i dag.

Det er noen av dere som har vært registrert som "Enkeltmedlem" i NBSF i 2008. Dvs. at dere tidligere har betalt en årskontingent på kr. 250,-/år. Normal kontingent ble sendt ut for en tid tilbake - før godkjenningen av klubben.

De av dere som nå er registrert i Hordaland Benkeskytterklubb, vil nå motta en ny giro pålydene kr. 120,-, dere kaster da den på kr. 250,-.

Om noen av dere allerede har betalt kr. 250,- så kan dere sende meg en mail med kontonr. etc. slik at jeg da kan returnere differansen.

Eller har dere andre forslag?

Link to comment
Share on other sites

Da er sprudlevinen drukket opp, talene talt og gjesten gått. Da kan vi starte på den neste jobb.

@Jmonsen Musikk i mine øre. Å få til en avtale med Bergen jeger og fisk, om å kunne ha Kismul som hjemmebane, har vært i bakhodet hele tiden.

Vi finner en kveld etter påske, hvor vi samles. Akkurat som streken er jeg rimelig avhengig av at det blir i helg. Jeg er i Stavanger mandag til onsdag, hver uke.

Er det mulig å låne Bergen jeger og fisk sitt lokale til første samling?

 

Ting vi må gå igjenom første samling.

 

-Samarbeidsavtale med Bergen Jeger og Fisk om bruk av Kismul for Br skyting

-Konstituering av styre

-Evt klubb kontigent

-annet

 

 

Dato. Jeg skulle egnetlig til det store utland uka etter påske, men det er (heldigvis) utsatt. Så jeg kan 16-19 april og 23-26april

 

 

 

Målet nå fremover må være å få BR50, 100 meter og 200 meter til å funke, så får vi bearbedie Fjell skyttarlag om evt 500 meter.

Link to comment
Share on other sites

Det gjorde eg også.. Dette blir artige greier. Desverre så er eg et stykke unna Bergen og mulig skyting, men eg har jo Geronimo her som støtter opp med lån av både benk og Br-rest... Så dette skal bli artig å teste... BR-Mauser`n, er klar for testskyting med ny optikk allerede i morgen på Geronimo`s sin benk.. :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da er vell samtlige ferdige med å spise påskeegg og lam, og vi kan brette opp armene og sette igang.

Jeg ønsker at vi samles ett dertil egnet sted og legger en plan for hva som skal skje fremover.

Da jeg er i stavanger mandag til onsdag må det være torsdag til søndag. Det mest praktiske er vell å legge det til en helg, da dette gir flest mulige en sjanse til å bli med.

@Jmonsen. Når er huset til Bergen jeger og fisk tilgjengelig, fortrinnsvis en lørdag eller søndag.

 

Aircooled

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig ikke tid denne og de to neste helgene, men det går helt sikkert greit uten meg også.

 

Jeg har enda ikke skaffet meg front og back rests, så for min del hadde det vært helt supert om vi kunne samles å skutt første runde av web-cup i lag. Da kunne jeg sett på og fått råd angående utstyr, og startet hardtreningen meg eget utstyr til runde to :)

 

 

mvh

Oddvar

Link to comment
Share on other sites

Beklager litt dårlig oppfølging, men det skar seg litt lørdag. Jmonsen og Per-S var opptatt med graving og skyting oppe på det nye anlegget på Kismyl. Jeg skulle til bergen i annet ærend, så undertegnede, wife 1.0, aircooled 2.0 og 2,1 dro opp i åsen for å finne disse travle menn. Etter litt navigasjonsproblemer fant vi både anlegget og de to vise menn. For å gjøre en kort historie lang, så har nok Hordaland Benkeskytterklubb funnet sitt nye hjem.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi følgende medlemmer

Aircooled (fungerende formann)

Solheimen

Streken

Endrebil

Jmonsen

Edge

Kfor

Fossdal

20 mm canon

Geronimo

PerS

Crazy John

Oddvar

Mauser68

Bugten

 

Jeg er med ! :D

 

Vi overfører to NBSF medlemskap fra Bergen Skytterunion, det avklarer vi nærmere med Flatby. Sender PM til Aircooled.

Link to comment
Share on other sites

Tengte jo på at vi burde fått oss en hjemmeside som vi kunne begynne sakte men sikkert og jobbe med.

Var inne på domeneshop.no og prøvde og sikre oss NO domenet men det trengs det litt dokunetasjon på bordet for og sikre oss.

Forening/Lag/Innretning kan få dette men det trengs det litt dokumentasjon.

Bare en tanke...

 

 

John

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

ok gutta boys. Vi prøver igjen. Vi må finne en dato som passer for folket og møtes. Jeg kan ikke neste helg, da kona har jobbehelg. Helgen etter der?? Jmonsen, ka ti er huset til Bjff ledig, eller skal vi møtes ett annet sted? Dere må nesten komme med forslag :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

heisann alle. Neida, ikke gått i dvale. Jmonsen er utenlands på ferie, og uten han blir det vanskelig å få tilgang til Bergen j og fisk sitt lokale. Jeg har og vært utenlands en filletur, og jobba ræva av meg. Men vi skal få til ett møte

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da har vi endelig funnet en dato for første møtet. Beklager så mye at det har tatt lang tid, men men. Møtet blir neste torsdag kl 1900 i Bergen Jeger og fisk sitt lokale. Hvis jeg ikke husker feil ligger det i monrad mjeldes vei oppe på melkeplassen.

Saksliste:

-konstituering av styret

-veien videre (banetilgang osv osv)

-diverse

 

 

 

 

Vell møtt

Mvh

Eirik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...