Jump to content

Siv. 5 hylster til Beretta 87 Target


slemmo

Recommended Posts

Et av mine lengre uløste spørsmål er å få tak i hylster til denne pistolen, har sjekket diverse forumer o.l. rundtomkring, men ingen har noen forslag. husker ikke om jeg har spurt her. Men jeg trenger altså et hylster, jeg har tenkt å bruke Docter e.l. rødpunkt, men om jeg bare får tak i et hvilket som helst hylster som passer så kan jeg sikkert kutte og fikse litt selv......noen som har forslag?

Link to comment
Share on other sites

jeg har puttet M41 min ned i et sickinger 1911 praktisk hylster av den klassiske typen siom er av lær, og åpent i front.

 

XXL har solgt ut disse billig, og det er antagelig mulig å finne noen av disse som passer M87 også.

 

skal du til asker neste helg? i såfall kan jeg ta med mitt så du kan prøve.

Link to comment
Share on other sites

Det er jo muligheter for å sy ting i lær, det er flere som pusler med slikt i lokalmiljøet ditt... :wink:

 

Det måtte i så fall være om de sydde det i billig lær ;) det er jo ikke voldsomt høyt prioritert dette her, men likefullt trenger jeg noe for i det hele tatt å få stillt.

Link to comment
Share on other sites

Er vel litt vannskelig med lær når man skal ha rødpunkt på.

 

Ett alternativ må jo være ett sånn hylster man stort sett bruker til praktisk. Safariland eller CR-Speed.

 

Tror jeg har en Beretta 87 i skapet, kan prøve den i ett CR hylster hvis det er av interesse?

 

Gjør gjerne det, jeg har jo vurdert den varianten også, det blir jo en jævlig tøff rigg da med 22en med rødpunkt og ordentlig hylster....hehe

Link to comment
Share on other sites

Er vel litt vannskelig med lær når man skal ha rødpunkt på.

 

Ett alternativ må jo være ett sånn hylster man stort sett bruker til praktisk. Safariland eller CR-Speed.

 

Tror jeg har en Beretta 87 i skapet, kan prøve den i ett CR hylster hvis det er av interesse?

 

Gjør gjerne det, jeg har jo vurdert den varianten også, det blir jo en jævlig tøff rigg da med 22en med rødpunkt og ordentlig hylster....hehe

 

Skal sjekke i kveld :D

Link to comment
Share on other sites

Har nå prøvd med en 87 Target og ett CR Speed CR-A hylster. Det er ikke no problem å få til å passe. Det eneste man må "lage" selv er den tappen som skal stå i løpet(Følger med 9mm, 10mm og 45)

Ellers er det shimsene ved avtrekkeren det må fjernes ett par av fra Orginalkonfigurasjoen

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...