Jump to content

STAVANGER LANGHOLDSKYTTER. (SLS)


specialops

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg starter en mer synlig tråd her.

 

SLS har ligget på is en stund, men har kommet til live på orntlig nå!

 

Det nye styre sammles snart, og det er enda plass til to til om noen flere er interesert. bare ta kontakt :wink:

 

Vi jobber med å utrette bane forhold fra 600-1200meter. har alt til 600meter! :mrgreen: og det er alt flere tiltaksområder vi skal fokuser på til over 1000meter, vi vil også kunne kombinere banen til noe pistol skyting, med Bra standplass ordning.

 

Vi er interessert i å komme i kontakt med nettopp "DEG" som vil bli med på dette og de av dere som vil bidra med tid og matriell etc.. de av dere vil bli kompansert med feks gratis medlemskap i en periode etc :P samt gode rabatter på enkelte langholds produkter!

 

 

Dette blir en klubb som skal tilby balistikk informasjon samt kurs av kvalifisert personell for langhold skyting. mye og lære...

 

Vi har pr. idag sammarbeid med en butikk som vil tilby rabatter til medlemmer på langholds utstyr. samt komplette langholds rigger. :D

 

Så av dere som har drømt om en slik klubb. Ta kontakt og fortell hva du/ dere kunne ønske ut av en slik SLS klubb. så kan vi kanskje tilpasse oppbyggingen bedre slik ett miljø Ønsker!!

 

SÅ kom igjen bli med du også, send oss en PM, eller mail hvis du er intressert, slik vi får deg på listen av de som skal kontaktes når det smeller for fult! :D

 

Mer info kommer så følg med.

 

 

Mvh

SLS Stavanger Langholdskyttere

 

Ps. vennligst send meg mail dere som vil være med i styre og kan bidra med lite og stort :D:D

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Til Info:

 

Da vil vi bare takke for all PM , og mail kontakten vi har mottatt. Det er godt og se at så mange er intressert i dette. Vi jobber med en nettside som kommer snart, mye er alt laget.

 

Og her vil dere finne det meste av info etc.

 

Vi søker noen som har tilgang på store stål plater? kom med dimensjoner ? :D

 

Mvh

SLS

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

dersom jeg hører noe fra disse gutta og får noe info så skal jeg poste det her.

 

fikk oppgave å begynne på ett utkast til hjemmeside for SLS, men siste mnd har jeg ikke hørt noen ting fra de ang hva de vil ha på siden og ikke, så nå har den delen stoppet helt opp... sendte mail til de så seint som i går, så håper på noe svar...

Link to comment
Share on other sites

Har også sendt PM uten svar.

Men sjekk denne tråden http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=43&t=14326

 

Jæren Skytterklubb har ihvertfall noe mer aktivitet enn SLS. Langholds-banen vi har trent på til nå er desverre sommer stengt (pga beitende husdyr). Er det noen i Stavanger-Egersund området som kjenner til om det er en grunneier som kan tenke seg å leie ut noen meter utmark til noen skyttere så gi beskjed :D

Link to comment
Share on other sites

Da fikk jeg jo svar og står på mailinglisten. Forsinkelsen skyldes visst en feilstaving når han skulle svare på eposten min - er ikke alltid så mye som skal til :lol:

 

Men banen er stengt for sommeren men de prøver å skaffe en annen til sommerbruk så vi får bare vente å se. Hadde vært flott om det ble noe av. Mangler rifle foreløpig, har innvilget en .308 men det blir kanskje feil kaliber nå. Skulle egentlig bare jakte men nå blir det kanskje langhold også..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...