Jump to content

Endelig kom Forest'n i hus


hansen deluxe

Recommended Posts

Halv ti i går morges fikk jeg den telefonen jeg har ventet lenge på. :D Forest'n var ankommet Landrø. Det tok en halvtimes tid så var jeg der oppe. :oops:

 

Etter å tatt den i nærmere øyesyn angrer jeg ikke et sekund på at jeg betillte den. Var verdt den lange ventetiden. Har ikke rukket å få tatt noen bilder av den ennå. Men her er et par bilder "lånt" fra Sauers sider.

 

S202_TD_forest_01.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dææven, må jo være en hel saueflokk i skapet deres snart? :lol: Det neste blir vel anskaffelse av Border Collie for å holde orden på flokken... :mrgreen:

 

Gratulerer med nyanskaffelsen! 8)

 

Hansen trenger vel ingen bikkje - han har jo en drage i huset :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Fin rifle! :D

 

Nå har jeg aldri satt mine ben i en Sauer.. så kunne du være så snill å fortelle forskjellene på modellene.

Jada, jeg vet jeg kan gå inn på Sauenes hjemmesider, men en kortverson hadde vært fint. :wink:

 

 

Hmm. Hjemmesiden til Sauer, ja? Sauer.com? Minner meg om "Komme da kyyyra" :lol:

Link to comment
Share on other sites

Rent generelt bør du snarest ta skrittet opp i den moderne verden og skaffe deg en 303... :mrgreen:

 

Vel, den 303'n har jeg hørt litt om, hylse på tvers, er ikke gøy når griseflokken er i farta. Så det tar vel noe tid før fabrikken får noe greie på den. Og så må de gjennopprette det noe frynsete ryktet den har fått på skytebanene rundt forbi.. :? og hvor mange gidder å gi så mye får en slåmaskin :?:

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 10 months later...

Ettersom du har fått meg på trua til å kjøpe Forest så må du komme med litt flere bilder og mer tekst ;)

Den dagen jeg får spart nokk penger til å kjøpe en slik (ikke TD utgave da, så god råa får jeg ikke) kommer jeg til å kaste ØKH på gulvet og sove sammen med Sauern :D

Link to comment
Share on other sites

:evil: kommer denne tråden opp igjen!! Jeg greide akkurat og styre unna og kjøpe ifjor.....men spørs iår nå gitt! :mrgreen:

 

Dette er akkurat ei slik børse jeg kunne trengt.....og i akkurat det kaliber.....

 

(må prøve ikke være innom tråden og særlig hvis det skal komme flere bilder... :roll: )

Link to comment
Share on other sites

Ettersom du har fått meg på trua til å kjøpe Forest så må du komme med litt flere bilder og mer tekst ;)

Bilder kan man alltids legge ut etterhvert. Tok den med på banen nå i juni, innskyting for å ta prøven + prøven.

Ellers har jeg knapt skutt med den i år før nå i høst.

Klarte på en av de første dagene under fjorårets elgjakt å gå skikkelig "på trynet" med den. Med ditto hakk i stokken.

Noen runder med CCL olje ble hakkene mindre synlig.

Minuset med den er, som skrevet før, tyngden...

Den gir sammlinger på 25 mm med 250 grs Swift A-Frame og 30/33 mm med Mega. Det samme gjør den med Partizan. Hjemmeladd ammo.

Mer enn bra nok på elgjakt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...